Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:51:36 GMT

پیرزن ۷۰ ساله اراکی از درون چاه نجات یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۴۴۴

پیرزن ۷۰ ساله اراکی از درون چاه نجات یافت

«مسعود آقازیارتی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: شامگاه روز گذشته (پنجشنبه) این حادثه به آتش‌نشانی اعلام شد و با سرعت آتش نشانان ایستگاه شماره ۹ واقع در کوی کرهرود و گروه امداد و نجات ایستگاه شماره یک (شهید نظری) واقع در کوی مصطفی خمینی به محل حادثه در کرهرود، کوچه رحمتی اعزام شدند.
وی بیان کرد: با حضور تیم‌های آتش نشانی مشخص شد، حیاط یک منزل مسکونی به علت نامعلوم دچار ریزش شده و پیرزنی حدود ۷۰ ساله به عمق چاهی پنج متری سقوط کرده و در درون آن گرفتار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط محوطه درون حیاط برای برپایی سه پایه نجات بر دهانه چاه میسر نبود به ناچار از جرثقیل خودروی نجات برای استفاده از کارگاه نجات استفاده شد.
آقازیارتی اظهار داشت: فرد گرفتار در درون چاه در گل و لای فرو رفته بود و نجاتگران آتش نشان با تلاش فراوان و با استفاده از تجهیزات تخصصی این پیرزن را از گل و لای بیرون کشیده و با استفاده از تجهیزات مخصوص حمل مصدوم و با احتیاط کامل این فرد را به سطح زمین منتقل کردند.
وی گفت: این پیرزن بر اثر سقوط به این چاه دچار مصدومیت شد اما از مرگ نجات یافت که پس از عملیات موفقیت‌آمیز امداد و نجات، برای اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها آتش‌نشانی اراک شهرداری اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی اراک شهرداری اراک آتش نشانی اراک شهرداری اراک آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج گفت: عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک چهارساله که ظرف ۲ روز گذشته تاکنون در رودخانه خرسان شهرستان دنا غرق شده همچنان ادامه دارد.

محمد رستمی افزود: روز گذشته غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به ما گزارش شد و گروه غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شده است.

وی ادامه داد: این کودک چهار ساله در مسیر رودخانه قرار گرفته بود که آب رودخانه آن را با خود برد.

رستمی بیان کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک و از ۲ روز گذشته آغاز کرده اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است و روز گذشته هم تیم غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کل کشور موضوع غرق‌شدگی به سازمان آتش‌نشانی‌ها واگذار شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.
وجود دریاچه و سدهای کوثر، مارون و بیش از ۱۰ رودخانه پرآب، کانون پرمخاطره‌ای برای سلامت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فصل گرماست.

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد