Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: جابجایی بار در استان در نیمه فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش یافت.

او افزود: با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، اما به سبب ضرورت تأمین کالا‌های مصرفی و اساسی مردم حمل و نقل بار در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکی با بیان اینکه در ۱۵ روز اول فروردین ماه امسال ۷۶ هزار تن کالا در استان جابه جا شده است اضافه کرد: این در حالی است که طی همین مدت در سال گذشته ۴۷ هزار تن کالا از سوی ناوگاون حمل و نقل بار در استان حمل شد.

او ادامه داد: همچنین در طول یک سال گذشته پنج میلیون و ۳۱۷ هزار تن کالا در استان جابه جا شد.

مالکی، تعداد دستگاه‌های حمل بار در استان را هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ راننده در حوزه حمل کالا در استان فعال است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای جابجایی بار ویروس کرونا بار در استان هزار تن کالا سال گذشته حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در روستا‌ها و شهر‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سورشجان سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • صادرات ۱۶۴ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تولید ۲.۵ هزار تن عسل در چهارمحال و بختیاری