Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگی ایران در نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در حساب کاربری خود در توئیتر به نقل از کاظم غریب آبادی سفیر ‌و نماینده دائم کشورمان نوشت: سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) در حال ایجاد یک پروژه اضطراری برای کمک به مدیریت پسماندهای پزشکی و بیمارستانی کرونا در ایران است که این کار به شیوه‌ای ایمن و سازگار با محیط زیست انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید از یونیدو، «لی یونگ» مدیرکل این سازمان و کشور چین تشکر کنم.

گفتنی است، ارزش این پروژه یک میلیون یورو بوده که تامین اعتبار آن که از سوی یونیدو و چین خواهد بود.

همچنین سفیر ‌و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توئیتی دیگر که در صفحه رسمی نمایندگی کشورمان منتشر شد، اظهار داشت:  ما از آژانس بین المللی انرژی اتمی و «رافائل گروسی» مدیرکل آن برای ارائه کمک در مسیر مبارزه با ویروس کویید-۱۹ به کشورهای مختلف از جمله ایران، با استفاده از تکنیک های هسته ای قدردانی می کنیم.

گفتنی است، غریب آبادی پیش از خبر داده بود که با رایزنی‌های به عمل آمده، آژانس بین المللی انرژی اتمی به‌زودی دو دستگاه تشخیص سریع کرونا (RT-PCR) به ایران ارسال می‌کند.

وی ادامه داد: به همراه این دو دستگاه، تجهیزات حفاظت شخصی کاربران دستگاه، تجهیزات مربوط به راه اندازی و ارتقا و کالیبره کردن، و کیت‌های مخصوص تشخیص که از سه تکنیک استفاده می‌کنند نیز ارسال می‌شوند.

کد خبر 4896747 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رافائل گروسی یونیدو ویروس کرونا کاظم غریب آبادی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی ایران هیئت دولت سال جهش تولید سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا مجلس یازدهم محمد جواد ظریف اسحاق جهانگیری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه کشورمان با گوترش

حسین  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌ها و ملاقات‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و حقوق بین‌الملل را تشریح کرد و گفت: با وجودی که ایران قادر بود این عملیات را در شعاع گسترده‌تری انجام دهد، صرفاً آن بخش از مواضع نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار داده شد که از آنجا حمله به سفارت کشورمان در دمشق صورت گرفته بود.

 امیرعبداللهیان ضمن تشکر از تلاش‌های دبیرکل سازمان ملل متحد در کمک به مردم فلسطین افزود: ناکارآمدی شورای امنیت و‌ عدم محکومیت حمله رژیم اسراییل به سفارت ایران در دمشق، موجب شد تنها گزینه‌ای که در برابر کشورم باقی بماند، دفاع مشروع از خود و تنبیه رژیم صهیونیستی بود.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن یادآوری این که امنیت منطقه برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و متحدانش در حال قتل و عام و نسل کشی کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی در غزه است.

 امیرعبداللهیان از رویکرد و تلاش های مثبت دبیر‌کل سازمان ملل متحد برای توقف جنگ علیه غزه و ارسال کمک های انسان دوستانه برای‌ مردم فلسطین قدردانی نمود و افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات و تلاش‌های دبیر کل سازمان ملل متحد در تحقق امنیت پایدار منطقه استقبال می کند.

در این دیدار، آنتونی گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد با اشاره به عملیات جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اسراییل، خواستار تداوم خویشتن داری از سوی طرف های درگیر در مناقشات منطقه شد.

دبیر کل سازمان ملل متحد بار دیگر هر گونه حمله و تعرض به اماکن دیپلماتیک را به شدت محکوم و تاکید کرد اماکن دیپلماتیک باید از مصونیت برخوردار باشند.

گوترش در این این دیدار همچنین ضمن تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار داشت که سازمان ملل متحد خواستار تنش‌ زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت بکار می‌گیرد.

دبیر کل سازمان ملل متحد خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرکز جامعه بین المللی بر  آتش بس فوری در غزه و پایان فوری جنگ متمرکز می باشد.

امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بودامیرعبداللهیان: ایران به هرگونه خطای اسرائیل پاسخ می‌دهدامیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیمامیرعبداللهیان وارد نیویورک شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟
  • بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در حاشیه دیدارها در نیویورک
  • صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی
  • دیدار وزیر خارجه کشورمان با گوترش
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • سازمان ملل متحد با تحریم‌های یکطرفه علیه ایران در حوزه انرژی مخالف است
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • غریب آبادی: شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی ناتوان است
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت