Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه، بخش مهمی از اشتغال کنونی کشور در بخش غیر رسمی اقتصاد شکل گرفته و بنابراین شناسایی و کمک به بنگاهها با تسهیلات بانکی عملا ناممکن است، گفت: قرنطینه کامل و با دوره زمانی طولانی ناممکن است. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

هادی سبحانیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به چالش گزینش اقتصاد و سلامت در مسیر مواجهه با بیماری کرونا، گفت: قرنطینه کامل و با دوره زمانی طولانی با توجه به شرایط مالی، اقتصادی و اجتماعی تقریبا منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس توصیه‌های بهداشتی شرط موفقیت در مقابله باکرونا دو عامل فاصله گذاری موثر و مداوم اجتماعی و تقویت بخش بهداشت کشور برای انجام تستهای حداکثری و بیماریابی و ایزوله بیماران و مرتبطین است.

استاد دانشگاه خوارزمی با اشاره به آثار و تبعات بیماری کرونا، گفت: بخش عمده‌ای از اشتغال کنونی کشور در بخش غیر رسمی اقتصاد شکل گرفته است. شناسایی و کمک به بنگاهها با تسهیلات بانکی عملا ناممکن است. پس لازم است مستقیما به حمایت از نیروی انسانی و خانوارهای آسیب دیده پرداخته شود. بر این اساس نباید منابع محدود کشور را بیهوده هدر دهیم.

سبحانیان گفت: با توجه به عدم اصلاحات ساختاری بودجه، با شیوع بیماری کرونا و تنگنای مالی دولت در سال 1399 پرهیز از اعمال سیاستهای حمایتی کور و غیر هدفمند به اسم حمایت از خانوار وکسب و کارها ضرورت بیشتری دارد.

وی همچنین با اشاره به الزامات جهش تولید در شرایط فعلی تاکید کرد: در پایش اخیر امنیت سرمایه گذاری، مولفه عمل مسئولان به وعده‌های داده شده به دفعات نامناسب ارزیابی شده است. این امر خود یکی از موانع جهش تولید است که به تحریم هم ارتباطی ندارد.

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد مقاومتی ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی ویروس کرونا جهش تولید اقتصاد مقاومتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟