Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مرتع چراگاه دام در یکی از روستاهای شهرستان ممسنی، یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، کاووس محمدی در تشریح این خبر گفت: حدود ساعت 11 روز گذشته (پنج‌شنبه 21 فروردین) در پی تماس تلفنی با پاسگاه ماهور از توابع شهرستان نورآباد ممسنی مبنی بر نزاع و درگیری در روستای برم سیاه، بلافاصله مأموران پاسگاه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد درگیری بر سر مرتع و چراگاه دام بین دو طایفه صورت گرفته و یکی از نزاع کنندگان با مشخصات معلوم اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری سوزنی می‌کند که متأسفانه در این حادثه، یک نفر کشته و سه نفر مجروح می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ادامه داد: در این درگیری، برادر مقتول نیز به دلیل شدت جراحات، حالش وخیم گزارش شده است.

وی بابیان اینکه قاتل پس از ارتکاب قتل به همراه برادرش متواری شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم از سوی پلیس ادامه دارد.

سرهنگ محمدی با تأکید بر اینکه امنیت منطقه در وضعیت مطلوب و آرام است، گفت: افراد مجروح به بیمارستان منتقل‌شده‌اند؛ اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: فارس نیروی انتظامی قتل حادثه ممسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید

نشت و انفجار شدید گاز در یک کارگاه باعث وقوع آتش‌سوزی در آساوله سنندج شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشت گاز ال.پی.جی و وجود شعله روشن همزمان با نشت این گاز امشب در یک کارگاه موجب انفجار شدید و وقوع آتش‌سوزی در روستای آساوله سنندج شد.

آزاد طهماسبی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج درباره جزئیات این آتش‌سوزی اظهار داشت: پس از وقوع آتش‌سوزی و تماس با سامانه 123 اکیپ 5 نفره از نیروهای ایستگاه دو آتش‌نشانی و ایستگاه یک اکیپ برای پشتیبانی به محل اعزام شدند. 

وی با اشاره به نشت گاز ال‌پی‌جی در این کارگاه افزود: متاسفانه در این حادثه یک نفر مصدوم و دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند.

طهماسبی افزود: انفجار ناشی از این حادثه به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد کرده است‌.

وی اضافه کرد: صدای دو انفجار شدید ناشی از این حادثه آتش‌سوزی تمام مردم این روستا را در لحظات اولیه به محل کشاند. نیروهای آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند. متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج اذعان کرد: تنها مصدوم این حادثه فردی بود که در لحظه نخست و در کارگاه دچار مصدومیت شده که توسط آمبولانس 115 به مرکز درمانی منتقل شد.

طهماسبی بیان کرد: انفجار اولیه همچنین به کرکره‌ها و شیشه مغازه‌های اطراف آسیب وارد کرده است.

انتهای پیام/481/

 

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید