Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:50:06 GMT

طوفان کرمانشاه خسارت جانی نداشته است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۵۱۸

طوفان کرمانشاه خسارت جانی نداشته است

فضل الله رنجبر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون جمع بندی خسارت مالی وارده به فرمانداری ارسال نشده است اما چند موردی خسارات از جمله سقوط درخت روی چهار دستگاه خودرو داشتیم که به یک دستگاه پراید آسیب جدی وارد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن وقوع باد شدید باعث شکسته شدن شیشه چندین منزل و همچنین آسیب رساندن به تانکرهای آب واقع در پشت بام آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر تصریح کرد: وزش باد شدید همچنین برق چند منطقه کرمانشاه از جمله شهرک های فرهنگیان فاز ۲، کارمندان، تعاون، جاده قدیم مسکن و چند روستای شهرستان کرمانشاه برای ساعت ها شد که باتلاش ماموران شرکت برق این مشکل مرتفع و برق همه مناطق وصل شد.

فرماندار کرمانشاه گفت: منتظر پایان بارش ها به منظور جمع بندی کل خسارات وارده هستیم و اطلاع رسانی لازم در این خصوص به زودی انجام می شود.

برچسب‌ها طوفان کرمانشاه خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طوفان کرمانشاه خسارت مالی طوفان کرمانشاه خسارت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام آمده است: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تاسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

ضمن پوزش از شهروندان، خواهشمندیم نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری نمایند.

کد خبر 6087249

دیگر خبرها

  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد