Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه با بیان این جمله که؛ به هیچ عنوان با تقدیم قهرمانی به هیچ تیمی موافق نیست و مقابل این ایده «بسیار غلط» خواهئ ایستاد، اضافه کرد: وضعیت لیگ امسال نامشخص است و شیوع بیماری کرونا نه تنها ادامه مسابقات را در وضعیت فعلی ناممکن کرده است بلکه امکان به پایان رساندن این مسابقات در ماه‌های آینده را نیز زیر سوال برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند همه مدیران، سرپرستان، سرمربیان و بازیکنان تیم های حاضر در لیگ این حق را دارند که نظر خود پیرامون وضعیت لیگ نیمه کاره‌ای که داریم را بیان کنند اما کسی اجازه ندارد نظر خود را نظرقطعی و تنها راه درست بداند. بنده بنا به درخواست هواداران عزیز استقلال در این مورد قطعاً واکنش نشان خواهم داد.

وی افزود: به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید می کنم مطلقاً با اعلام پایان لیگ و قهرمانی تیم دیگر موافقت نخواهم کرد چرا که فاصله امتیازی و میزان بازی‌های مانده به نوعی است که قهرمانی هیچ تیمی مسجل نیست.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: در مورد سرنوشت لیگ نظرات بسیار صریحی دارم. اول اینکه برای اعلام نظر نهایی تصمیمات و نقطه نظرات مشترک از سوی FIFA و AFC و سازمان بهداشت جهانی برای کل جهان متصور خواهد بود سپس مصوبات ستاد کرونا کشور نیز در این زمینه برای ادامه مسابقات و حتی تمرینات لازم الاجراست. در حال حاضر تمام لیگ‌های دنیا تعطیل شده‌اند و هیچ نیازی به تصمیم عجولانه نیست. شاید بتوان کرونا را مهار و مسابقات را دوباره برگزار کرد؛ اگرچه باور این موضوع سخت به نظر می رسد.

سعادتمند خاطرنشان ساخت: نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که در مورد تعیین سرنوشت لیگ با احترام به اهداف و تلاش تمامی باشگاه‌ها و هزینه‌های مرتبط و نگاه هواداران؛ تنها نمایندگان تیم‌های حاضر در مسابقات می‌توانند و باید تصمیم بگیرند.

وی بیان داشت: بر این باورم که بهترین تصمیم آن است که ابتدا چند راه حل را به عنوان راه‌های احتمالی برطرف کردن این مشکل و معضل در نظر بگیریم و بعد در مجمعی که تنها ۱۶ مدیرعامل تیم‌های لیگ برتری در آن حق رای دارند، در مورد بهترین راه ممکن رای گیری شود. با در نظر گرفتن اینکه فدراسیون فوتبال فعلاً رئیس ندارد و اینکه هر تصمیمی که خارج از رای گیری مدیران باشگاهی اتخاذ شود سبب ایجاد حرف و حدیث‌های فراوانی خواهد شد، توصیه می کنم از رای گیری استفاده شود.

سعادتمند تصریح کرد: قهرمانی هیچ تیمی در لیگ ایران مسجل نشده و من از منافع باشگاه استقلال دفاع می‌کنم. پیش از این نیز فرصت بود تا در چنین موردی صحبت کنم اما بر این باورم که بهتر است مسئولان محترم باشگاه های حاضر در مسابقات تا زمانی که تکلیف برگزاری ادامه مسابقات، مشخص نشده چه به لحاظ بین‌المللی و چه ملی سکوت کنند و با صحبت های غیرضروری و بعضاً غیرمسئولانه خود سبب ساز ایجاد آشفتگی در خاطر هواداران تیم های دیگر نشوند.

مدیرعامل آبی ها تاکید کرد: به اعتقاد من بهتر است سازمان لیگ یا فدراسیون از باشگاه‌ها و همچنین صاحب نظران فوتبال بخواهند تا نظرات و پیشنهادهای خود در مورد بحران به وجود آمده و راه‌های برطرف کردن آن را آماده و تقدیم کنند تا بتوان به مدل‌های تصمیم گیری مشخصی رسید که قابلیت رای گیری را داشته باشند.

وی در خاتمه گفت: ضمن تبریک فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد نخستین قهرمانی استقلال و اولین قهرمانی نماینده‌ای از کشورمان در مسابقات قاره‌ای به هواداران استقلال و خانواده بزرگ فوتبال ایران، بر این باورم که تصمیم گیری در مورد موضوعی به این اهمیت، باید دور از سیاست‌های تبلیغاتی و هوادارپسند اتخاذ شود و از مسئولان باشگاه‌های مختلف می‌خواهم که از گفتن سخنان غیر ضروری خودداری کنند و ضمن رعایت و الزام به تصمیمات ستاد کرونا براساس منطق و حق قانونی باشگاه ها اقدام نمایند. زیبایی فوتبال به بازی‌های هیجان انگیز آن و شور هواداران بوده و قهرمانی در آن نیز می بایست در زمین فوتبال مشخص شود.

کد خبر 4896754 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد سعادتمند تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس احمد سعادتمند فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی مهدی محمدنبی کشتی آزاد فیفا المپیک 2020 توکیو کشتی فرنگی باشگاه ها هیچ تیمی رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد

سرمربی نامدار ایتالیایی باور دارد که یوونتوس به چهار خرید نیاز دارد تا دوباره برای قهرمانی تلاش کند. 

طرفداری | فابیو کاپلو بر این عقیده است که با توجه به اینکه یوونتوس بودجه‌ای مشابه باشگاه‌های ثروتمند اروپایی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و غول‌های لیگ برتر انگلیس نخواهد داشت، باید بازیکنان جوان و ارزان قیمت را هدف قرار دهد. سرمربی سابق بیانکونری در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت: 

کوپماینرس بدون حفظ رابیو کافی نخواهد بود

یوونتوس برای رقابت با اینتر در کورس قهرمانی فصل آینده به حداقل چهار خرید باکیفیت نیاز دارد. نراتزوری ۲۰ امتیاز بیشتر از بیانکونری دارد و با جذب مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی، پیشرفت می کند. یوونتوس برای نزدیک شدن به اینتر، باید خط هافبک خودش را تقویت کند. یووه به یکی از هافبک‌های اینزاگی نیاز دارد. سر و صدای زیادی در مورد کوپماینرس وجود دارد و او مهره خوبی برای تقویت تیم است، اما اگر رابیو جدا شود، ورود او به تنهایی کافی نخواهد بود. 

 یووه باید با شرایط خودش سازگار شود

احساس می کنم که قبل از تمدید قرارداد، این بازیکن فرانسوی می خواهد بداند که آیا یوونتوس می خواهد تیمی برای قهرمانی بسازد یا خیر. یوونتوس در حال حاضر یک استعداد عالی دارد. من ییلدیز را دوست دارم، او ثابت کرده که شخصیت مورد نیاز در یک باشگاه بزرگ را دارد. رئال مادرید بهترین بازیکنان جوان را با سرمایه گذاری های 50 میلیون یورویی، 80 میلیون یورویی و گاها 100 میلیون یورویی به خدمت گرفته است. با این حال یوونتوس باید خودش را با شرایطی که دارد، تطبیق دهد و استراتژی متفاوتی انتخاب کند.

 میسون گرینوود، کالافیوری و فرگوسن

از عملکرد گرینوود هم شنیده ام، او در منچستریونایتد تحت تاثیر مشکلات شخصی قرار گرفت اما ظاهرا در ختافه دوباره متولد شده است. در مورد کیفیت او هیچ تردیدی وجود ندارد. کالافیوری هم گزینه جالبی به نظر می رسد. من اگر جای آنها بودم، به هیچ وجه برمر، ولاهوویچ و کیه زا را نمی فروختم. از فرگوسنِ بولونیا هم خوشم می آید اما او متاسفانه دچار مصدومیت شده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی