Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار گفت: برای نظارت دقیق وکنترل و تعیین الویت‌های خرید، ازخیران، مدیران واحد‌های تولیدی، افراد وبازاریان درخواست می‌شودکه کمک‌های نقدی وغیر نقدی خودرا صرفا دراختیار دانشگاه علوم پزشکی و یا هلال احمر قراردهند.

حبیبی تاکید کرد: هیچکدام از گروه ها، سمن ها، سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌ها مجاز به باز کردن حساب وجمع آوری کمک‌ها نیستند و باید به دو دستگاه علوم پزشکی وهلال احمر هدایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: کمک‌های مردمی برای تامین اقلام بهداشتی ازجمله خرید ماسک، دستکش، لباس، موادضدعفونی و دستگاه‌های کمک تنفسی ازجمله ونتیلاتورواکسیژن ساز هزینه می‌شود.

معاون سیاسی استاندار افزود: تاکنون کمک‌های قابل توجهی ازسوی مردم وخیرین صورت گرفته است که بعداز مهار کامل ویروس کرونا نحوه توزیع و هزینه کردها، اطلاع رسانی می‌شود.

حبیبی اضافه کرد: بخشی ازکمک‌ها، صرف خریدبسته‌های بهداشتی برای افراد نیازمند نیز می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی جمعیت هلال احمر کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان
  • مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان
  • زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟