Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاپن روز پنجشنبه از ثبت بیش از ۵۰۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا خبر داد که افزایش قابل توجه شیوع کرونا در آن کشور را نشان می‌دهد و این گمانه زنی را تقویت کرده که دولت برای اینکه مسابقات المپیک برگزار شود، آمار قربانیان و متبلایان را کمتر اعلام می‌کرد. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، از زمان به تعویق افتادن بازی های المپیک توکیو، این تعداد از ابتلا در عرض یک روز سابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی که به نظر می رسید دولت ژاپن توانسته شیوع ویروس کرونا کنترل کند.

به گزارش «ای بی سی نیوز»، علی رغم اپیدمی جهانی، برگزار کنندگان المپیک مصمم به برگزاری این مسابقات بر اساس برنامه ریزی قبلی در 14 جولای بودند اما گستردگی شیوع ویروس باعث شد تا مقامات ژاپن و «کمیته بین المللی المپیک» 24 مارس (پنج فرودین) تصمیم گرفتند برگزاری این مسابقات را به سال بعد موکول کنند.

تا پنج فروردین تنها 1140 مورد ابتلا به ویروس کرونا در ژاپن گزارش شده بود اما این آمار  پنجشنبه شب گذشته به 5500 مورد افزایش یافت.

تاکنون 100 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ژاپن جان خود را از دست داده اند که 11 مورد مربوط به کشتی تفریحی «پرنس دیاموند» می شود. تمامی سرنشینان این کشتی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در حدود 700 نفر می شوند.

افزایش قابل توجهی تعداد مبتلایان و قربانیان این گمانه زنی را تشدید را کرده که دولت ژاپن حقیقت را درباره گستردگی شیوع ویروس کرونا نگفته است. چند تن از شهروندان ژاپنی به «ای بی سی نیوز» گفتند که فکر می کنند دولت برای اینکه مسابقات المپیک توکیو را برگزار کند، عمدا آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا را کمتر اعلام کرده است.

اقتصاد ژاپن 25 درصد کوچک می شودبسته اقتصادی منحصر به فرد ژاپن برای مقابله با کروناافزایش شاخص بورس ژاپن در پی طرح بسته محرک 991 میلیارد دلاریاقتصاد ژاپن با همه گیری ویروس کرونا ضربه نهایی را می خوردآبه در ژاپن وضعیت فوق العاده اعلام کرد


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ژاپن" ویروس کرونای جدید ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ژاپن ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار ژاپن ویروس کرونای جدید ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید

به گزارش خبرنکار مهر، در ادامه رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک ۲۰۲۴ در توکیوی ژاپن، صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه تیم دو نفره کانوی مردان ایران که به فینال مسابقات راه یافته بود به مصاف رقبا رفت و با عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند، چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند.

در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند. قایق دو نفره کانوی مردان با کسب عنوان پنجمی شانس دریافت سهمیه المپیک پاریس را از دست داد. تنها قایق نخست این ماده می‌توانست سهمیه بازی‌های المپیک را دریافت کند.

تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.

در ادامه رقابت‌های امروز علی آقا میرزایی المپین دوره قبل ایران ددر فینال ماده ۲۰۰ کایاک شرکت خواهد کرد. این ماده در المپیک پاریس برگزار نخواهد شد.

کد خبر 6082226

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک