Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بهمن روشنی روز جمعه به ایرنا افزود: در راستای افزایش مراکز انجام دهنده آزمایشات تشخیص مولکولی ویروس کرونا جدید در استان کرمانشاه برای بیماران بستری و سرپایی آزمایش مذکور در این مرکز راه اندازی و شروع به فعالیت کرده است.

او گفت: افرادی که این تست برای آنها انجام می شود از مراکز ۱۶ ساعته و بیمارستان های منتخب معرفی می شوند و طبیعتا مرکز پاسخگوی درخواست‌های شخصی یا از سایر مراجع نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم باتوجه به نیاز به خدمات تشخیصی یک آزمایشگاه دیگر نیز در حوزه درمان جهت تشخیص کرونا بزودی راه‌اندازی شود.

روشنی از مردم درخواست کرد با رعایت موازین بهداشتی و با ماندن در خانه به ریشه‌کنی این بیماری کمک کنند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۰۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه (۲۰ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تعداد ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر رسید. 
منشاء این بیماری از شهر ووهان چین است.

برچسب‌ها آزمایشگاه مرجع سلامت ویروس کرونا کرمانشاه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمایشگاه مرجع سلامت ویروس کرونا کرمانشاه بهداشت و سلامت آزمایشگاه مرجع سلامت ویروس کرونا کرمانشاه بهداشت و سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، قاضی تعزیرات حکومتی استان در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار خبرگزای صداوسیما گفت : نداشتن مجوز فعالیت درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و  بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و تخصص ،  از تخلفاتی بود که موجب پلمب این موسسه شد.   

بابایی فر افزود: تعزیرات برابر قانون تا اطلاع ثانونی تمامی ملزومات داخل این کلینیک غیرمجاز را ضبط می‌کند تا پس از تکمیل پرونده تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، این مرکز باید در مرحله نخست مجوز اخذ کرده و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز صلاحیت را احراز کند تا جواز فعالیت صادر شود، همچنین باید افرادی که متخصص و دارای صلاحیت هستند را جذب کند.

 

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • سالانه ۵۰۰ میلیون تست در آزمایشگاه‌های کشور انجام می‌شود
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود