Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:44:43 GMT

واژگونی یک کامیونت در بزرگراه بسیج

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۱۴۳

واژگونی یک کامیونت در بزرگراه بسیج

صبح امروز واژگونی یک دستگاه کامیونت منجر به مصدومیت یک نفر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در ساعت ۹:۲۰ دقیقه صبح امروز در پی واژگون شدن یک دستگاه خودرو کامیونت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی نرسیده به خروجی بلوار بسیج، شاهدان این حادثه بلافاصله پس از تماس با سامانه ۱۲۵ و ارائه اطلاعات به این سامانه درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۴ و ۷۹ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ به محل حادثه روانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسماعیل شریفی افسر آماده منطقه ۷ عملیات که از ابتدای عملیات آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت گفت: یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرده بود که در پی این برخورد خودرو واژگون شده و یکی از دو سرنشین آن یک نفر آقای چهل ساله بود در داخل خودرو محبوب شده و قادر به خارج شدن از خودرو نبود؛ لذا آتش نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی اقدام به قطع برق و رفع نشت سوخت خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به تثبیت سازی خودرو کرده و در حضور عوامل اورژانس شخص مصدوم را از داخل خودرو به بیرون هدایت کردند.

شریفی خاطرنشان کرد: نیرو‌های آتش نشانی پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس و بازگرداندن خودرو به حالت اولیه، محل حادثه راه به عوامل پلیس راهور منطقه ۲۰ تحویل داده و عملیات خود را خاتمه دادند.

شایان ذکر است علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف مصدومیت واژگونی کامیونت بزرگراه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید