Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:47:06 GMT

آغاز فعالیت۸۰ طرح شرکت آب وفاضلاب در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۱۹۷

آغاز فعالیت۸۰ طرح شرکت آب وفاضلاب در لرستان

حمیدرضا کرموند در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اظهارداشت: باتوجه به تاثیر مستقیم خدمات شرکت آب وفاضلاب در زندگی مردم ما سعی کرده‌ایم تمامی فعالیت‌ها و طرح های برنامه‌ریزی شده را براساس مطالعات انجام گرفته به سمت جلو پیش ببریم.

او افزود: از چندماه گذشته ۸۰ طرح در بخش آب وفاضلاب را در تمامی شهرستان‌های استان شروع شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا بنا به رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس طرح ها متوقف شده بود که قصد داریم در ۲۳ فروردین ماه با تلاشی مضاعف عملیات اجرایی این طرح ها ازسر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان بیان کرد: در این طرح ها که در بخش آب وفاضلاب و در حوزه‌های شهری و روستایی ۴۰۰ نفر فعالیت دارند که تماما از نیروهای بومی استان هستند.

کرموند گفت: مصوب شده تمامی تجهیزات و اقلام مورد استفاده ساخت داخل استفاده شود که امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است گام‌های عملی در راستای این موضوع برداریم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس آب وفاضلاب جهش تولید آب وفاضلاب طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند

به  دنبال پیگیری های مستمر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان،کوره های شرکت فروآلیاژ شهرستان ازنا مجددا شروع بکار کرد و تمامی کارگران تعلیق شده به کار برگشتند.

در این راستا و با توجه به مشکلات به وجود آمده برای این شرکت به ویژه در خصوص تعرفه برق مصرفی و قطع برق این شرکت توسط مجموعه برق باختر به علت بدهی ،خط تولید این شرکت متوقف و زنگ خطر اخراج ۱۷۰ کارگر به صدا در آمده بود. 

امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه جلسه ای در شرکت فروآلیاژ ازنا با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، نماینده برق باختر، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و نماینده صنعت،معدن و تجارت لرستان برگزار و مشکلات این مجموعه برطرف شد تا فعالیت آن از سرگیری شود.

طبق اعلام محمدحسین جناب مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری لرستان دستگاههای اجرایی ذیربط و مدیران واحدهای اقتصادی با ارتباط مستمر در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده از تعطیل شدن و تعدیل نیرو جلوگیری و شرایط را با تعامل مناسب تسهیل کردند تا این مجموعه تولیدی اقتصادی فعالیت خود را از سر بگیرد.

وی همچنین از شروع مجدد فعالیت این شرکت از سوم اردیبهشت ماه جاری و حمایت مسوولان ارشد استان برای رفع موانع آن به عنوان یک واحد مهم اقتصادی خبر داد.

فروآلیاژ ازنا با حدود ۷۰۰ کارگر از ۲۷ فروردین امسال به دلیل مشکلات مالی و تعرفه های سنگین برق، تعطیل بود و ۱۶۰ تا ۱۷۰ کارگر آن تعدیل شده بودند. 

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد