Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:53:15 GMT

سرعت وزش باد پنجشنبه‌شب کرمانشاه به ۱۲۲ کیلومتر رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۲۰۸

سرعت وزش باد پنجشنبه‌شب کرمانشاه به ۱۲۲ کیلومتر رسید

علی محمد زوراوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال های اخیر وزش باد با چنین سرعتی را در شهر کرمانشاه تجربه نکرده بودیم و نهایت سرعت آن که البته یکی ۲ ساعت به طول انجامید حدود ۹۰ کیلومتر برساعت بوده است.

وی همچنین به بارش های سامانه اخیر استان که از روز سه شنبه ۱۹ فروردین فعالیت خود را آغاز کرده نیز اشاره و اعلام کرد: در این مدت و تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز جمعه میانگین بارندگی در استان به حدود ۳۲ میلی متر رسیده که نزدیک به ۱۸ میلی متر آن در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوراوند ادامه داد: در طول این مدت سرارود با ۶۰ میلی متر، سنقروکلیایی با حدود ۵۵ میلی متر و کنگاور با حدود ۴۸ میلی متر بیشترین بارش ها را به خود اختصاص داده اند.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: سومار با حدود ۲ میلی متر، حمیل با ۴.۲ میلی متر و گواور با پنج میلی متر کمترین بارش های چهار روز اخیر را به خود اختصاص داده اند.

وی همچنین میانگین بارش های چند روزر اخیر شهر کرمانشاه را نیز ۴۱.۲ میلی متر عنوان و تصریح کرد: ۱۷.۷ میلی متر آن طی ۲۴ ساعت اخیر باریده است.

زوراوند میانگین بارش های سال زراعی امسال (اول مهر۹۸ تا ۲۲ فروردین ۹۹) را ۴۲۴.۳ میلی متر عنوان کرد و گفت: این مقدار بارش در مقایسه با مدت مشابه سال زراعی گذشته که ۷۴۱.۴ میلی متر بوده ۴۳ درصد کاهش ولی نسبت به دوره بلند مدت پنچ درصد افزایش داشته است.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه هسته اصلی بارش ها از جو استان خارج شده، گفت: امروز اگر بارشی باشد بیشتر به صورت رگباری و پراکنده و عموما در نیمه شمالی استان و منطقه اوارمانات خواهد بود.

برچسب‌ها بارش باران کرمانشاه سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران کرمانشاه سازمان هواشناسی بارش باران کرمانشاه سازمان هواشناسی ۲ میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سیروس نادری زرنه اظهار داشت: حداکثرسرعت باد ایستگاه‌های هواشناسی تا ساعت ۷/۳۰ صبح امروز کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.   ارکواز ۸۰   آبدانان ۶۵   دهلران ۶۵   ایوان ۵۸   سرابله ۵۴   ایلام ۵۱   هلیلان ۴۴   مهران ۴۰   دره شهر ۴۹   بدره ۳۰   لومار ۲۲

دیگر خبرها

  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر