Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@21:51:38 GMT

۴۶۸ هزار مبتلا در آمریکا + جدول

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۲۵۷

۴۶۸ هزار مبتلا در آمریکا + جدول

صراط:

بر اساس‌ آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه یک میلیون و 605 هزار و 277 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 95 هزار و 751 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 356 هزار و 925 نفر بهبودیافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش 33 هزار و 735 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 468 هزار و 895 مبتلا رسیده  است؛ تاکنون 16 هزار و 697 مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش 5 هزار و 2 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 153 هزار و 222 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 15 هزار و 447 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش 4 هزار و 204 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 143 هزار و 626 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 18 هزار و 279 ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای آلمان، فرانسه و چین به ترتیب با 118 هزار و 235، 117 هزار و 749 و 81 هزار و 907 مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای چین، آلمان و اسپانیا به ترتیب با 77 هزار و 455، 52 هزار و 407 و 52 هزار و 165 بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کشور ایتالیا آخرین آمار جهانی کرونا بیماری کرونا صراط دست داده اند جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل برای مقابله با موشک و پهپاد ایرانی چقدر هزینه روی دست آمریکا گذاشت؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ منابع فلسطینی به از نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند، تخمین زده می‌شود با توجه به حجم و تعداد پهپاد و موشکی که ایران برای تنبیه اسرائیل استفاده کرد، هزینه آمریکا برای مقابله پدافندی با این تعداد، به حدود یک میلیارد دلار می‌رسد.

کد خبر 844156 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - موشک ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی
  • کاهش صادرات افغانستان در ماه حوت
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • جنگ روانی کم از جنگ نظامی نیست
  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ مصدومیت حدود ۲۵۰۰ تن
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • اسرائیل برای مقابله با موشک و پهپاد ایرانی چقدر هزینه روی دست آمریکا گذاشت؟