Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@22:59:31 GMT

شورش در یکی از زندان‌های ایالت کانزاس+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۲۷۶

شورش در یکی از زندان‌های ایالت کانزاس+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- مقامات ایالتی کانزاس آمریکا از شورش در یکی از زندان‌های این ایالت خبر می‌دهند. تاریخ انتشار: 12:20 - 22 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۴۴۱

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ مقامات ایالت کانزاس آمریکا گزارش دادند که شامگاه پنجشنبه به وقت محلی، زندانیان در یکی از زندان‌های این ایالت دست به شورش زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، زندانیان در زندان «لانسینگ» که موفق به فرار از سلول‌های خود شده‌اند در این زندان شورش کرده اند.

«رندی باومن»، یکی از مقامات زندان‌های کانزاس در این باره می‌گوید که حوالی ساعت ۳ بعد از ظهر روز پنجشنبه به وقت محلی، زندانیان «سلول سی» موفق به فرار از سلول‌های خود شده و اقدام به تخریب اموال در این زندان کرده اند.

این مقام زندان‌های ایالت کانزاس می‌گوید که زندانیان اقدام به شکستن شیشه‌ها، پرتاب اشیا به سمت دیوار‌ها و پایین انداختن لوازم از ارتفاع کرده اند.

بیشتر بخوانید:

جولان کرونا در زندان‌های آمریکا رکورد جدید آمریکا در تعداد قربانیان کرونا کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بر اساس گزارش‌ها تمامی کارکنان زندان لانسینگ موفق به خروج از این زندان شده اند و به کسی آسیبی نرسیده است.

حدود ۲۰ نفر از زندانیان در این شورش دست داشته اند، اوضاع تحت کنترل قرار گرفته و دیگر زندانیان به سلول‌های خود بازگشته اند.

باومن می‌گوید که حوادثی جزئی در بخش‌های دیگری از زندان روی داده، اما این حوادث تشدید نشده اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد


مهدی چراغ کارشناس حقوقی قوه قضائیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره تصویری که از زندان ها در فلیم های سینمایی ارائه می شود گفت: متاسفانه بینندگان فیلم های سینمایی تصویر درستی از مسائل حقوقی در آثار نمی بینند و معمولا در پایان فیلم معمایی و جنایی با یک حس بد و ناامید کننده نسبت به دستگاه قضایی مواجه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه می توان از رسانه به عنوان ابزاری برای آموزش استفاده کرد، افزود: روایت درست در سینما می تواند موجب کاهش مراجعات مردمی به دستگاه قضایی شود. سینما می تواند همانند یک مدرسه امور حقوقی را به مردم آموزش دهد.

چراغ اظهار داشت: بیشتر فیلم های سینمایی که در دهه نود تولید شده اند روی جرائم عمد تاکید داشتند و یا در این فیلم ها، زندان محل قاچاق مواد مخدر و حتی محل جرائم سازمان یافته دیگری بوده است. متاسفانه هیچ یک از آثار جنبه آموزشی زندان ها را نشان نداده اند. در صورتی که سینما می تواند تصویر واقعی از بازپروری زندانیان را نشان دهد.

وی افزود: ستاد دیه و یا سازمان زندان ها در اکثر مناسبت ها برای زندانیان مالی قدم های بزرگ برمی دارند اما خیلی کم دیده شده که داستان این کمک ها در فیلم های سینمایی روایت شود. در حالی که این روایت ها می تواند دیدگاه مردم را به زندانیان تغییر دهد و آنها را به مشارکت در آزادسازی زندانی های غیرعمد تشویق کند.

این کارشناس حقوقی، آشنایی نویسنده و کارگردان با مسائل حقوقی را یکی از شرایط اصلی ساخت فیلم درباره پرونده های حقوقی دانست و گفت: عدم آگاهی فیلمسازان از مسائل حقوقی باعث می شود که هیچ کدام از آثار، پرداخت درستی به کانون اصلاح و تربیت نوجوانان و همچنین کارگاه های فرهنگی و مهارت آموزی در زندان ها نداشته باشند. باید کارشناسان حقوقی و فیلمسازان با مشارکت یکدیگر برای ساخت فیلم های واقعی از پرونده های حقوقی قدم بردارند. 

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت