Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حبیب موسوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن رودبار قصران، بارش های شدید باران و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش ها و کاهش دما و همچنین تعدد نقاط حادثه خیز بخش و رانشی و ریزشی بودن این نقاط که منجر به بسته شدن موقت جاده نیز شده است، توصیه می کنیم مردم از سفر غیرضروری به منطقه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انتظار می رود اهالی و ساکنان بخش نیز با توجه به عادی نبودن شرایط جوی و خطر سقوط سنگ از تردد غیرضروری بویژه در محور اصلی زردبند - فشم و فشم - شمشک جلوگیری کنند.

به گفته وی، ستاد مدیریت بحران بخش، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری ها، دهیاری ها و نیروهای خدماتی و امدادی برای پیشگیری از حوادث احتمالی در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

رودبار قصران متشکل از شهرهای اوشان- فشم- میگون، شمشک- دربندسر و ۱۶ روستا، یکی از بخش های شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر ۱۷ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است. این منطقه به دلیل آب و هوایی کوهستانی، طبیعتی بکر، عبور رودخانه جاجرود، وجود مراکز تفریحی، ورزشی و خدماتی متعدد در تمام فصول بویژه روزهای پایانی هفته میزبان گردشگران بسیاری است.

برچسب‌ها رودبار قصران بارش باران تردد جاده ای سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رودبار قصران بارش باران تردد جاده ای سازمان هواشناسی رودبار قصران بارش باران تردد جاده ای سازمان هواشناسی رودبار قصران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند