Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون سازمان راهداری با مطلوب ارزیابی کردن روند جابجایی کالاهای اساسی از بنادر توسط ناوگان حمل‌ونقل، گفت:‌ هیچ نگرانی درباره تامین مایحتاج مردم وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مهران قربانی، اظهار کرد: در زمان حاضر حدود 45 درصد از ناوگان حمل‌ونقل کالا در سطح کشور فعال هستند که با توجه به  همزمانی آن با شرایط اوج بیماری کرونا ،‌ کاملا قابل قبول و مطلوب ارزیابی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این میزان فعالیت ناوگان در شرایط فعلی پاسخگوی نیازهای اساسی و ضروری و مراکز تولیدی مایحتاج مردم است و هیجچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در حمل و نقل کالا، بندری از اولویت بیشتری برخوردار است،‌ گفت: همه بنادر برای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهم هستند و تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. البته بندر چابهار به هر حال در موقعیت خاصی از کشور قرار دارد.

وی یادآور شد: بندر چابهار طی 2 سال گذشته به جرگه بنادر فعال در حمل کالاهای اساسی اضافه شده، نیازمند اهتمام بیشتر رانندگان عزیزمان در گسیل شدن به این بندر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بنادر کالای اساسی مهران قرباني وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان

سید عبدالرحمن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن کالا در قالب ۵۶۰ هزار سفر باری از مبدا کردستان به دیگر نقاط کشور جابجا شد که جابجایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی سابقه نداشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از رشد حدود ۳۰ درصد جابه‌جایی کالا در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: جابجایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی در استان سابقه نداشته و رکورد جدیدی به ثبت رسید.

وی تاکید کرد: این مهم با تلاش‌های صورت گرفته برای اولین بار اتفاق افتاد که با همکاری فعالین صنف حمل ونقل از جمله رانندگان میسر گردیده است. حسینی، عمده کالاهای حمل شده را کالاهای معدنی، کشاورزی و مواد شیمیایی را اعلام کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۷۰ شرکت حمل ونقل کالا، حدود ۸ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و ۱۵ هزار نفر راننده حرفه‌ای در استان فعالیت دارند.

کد خبر 6085510

دیگر خبرها

  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان