Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از صاحبان مشاغل خواست به مراجعه به سایت وزارت بهداشت اطلاعات خود را بار گذاری کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محسن معرفی در ارتباط زنده با بیان اینکه گام دوم فاصله گذاری اجتماعی از فردا در کلیه استان‌ها به رعایت الزامات سلامت محیط کار در واحد‌های صنفی و صنعتی اجرا می‌شود گفت: در تهران به دلیل شرایط خاص همچون جمعیت زیاد و شاهراه اقتصادی بودن گام دوم از روز شنبه سی ام فرودین اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر این اساس از صبح فردا کلیه مالکین، مدیران و متصدیان واحد‌های صنفی و صنعتی و نه شاغلان آن‌ها، بلکه میران و مالکان اصتاف با مراجعه به سایت وزارت بهداشت به آدرس slamat.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.   این اطلاعات شامل کد مل، آدرس و شخصات واحد صنفی و صنعتی است و طی آن مالکان متعهد می‌شوند با رعایت نکات بهداشتی مطابق شرایط پاندومی ویروس می‌توانند فعالیت واحد صنفی خود را ادامه دهند.
وی درباره جزئیات گام دوم طرح فاصله ذاری هوشمند هم گفت: این فاصله گذاری به معنای ساده یعنی واحد صنفی و صنعتی در راستای ارائه خدمت خود هم باید سلامت خود و کارکنان و مشتریان خود را تامین کند و هم از نظر اقتصادی به فعالیت خود بپردازد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، موفقیت گام دوم رابه همکاری قاطع تمام افراد ذی نفع شامل صاحبان و شاغلان اصناف و کلیه مردم و اعتقاد قلبی به ان منوط دانست و تصریح کد: کلیه دستگاه‌های خصوصی و دولتی برای تدوین طرح با هم تامل خوبی داشته اند که امیدواریم ادامه یابد.
آقای معرفی با تاکید بر اینکه بدون مشارکت اجتماعی این طرح نمی‌تاند موفق باشد بر نظارت کردمی بر آن تاکید کرد.
وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت اتاق اصناف ایران و اتاق‌های اصناف تمام استان‌ها اجرای شود که در صف اول در کنار وزارت بهداشت هساند گفت: سازمان تعزیرات حکومتی، نیوی انتظامی و سازمان دامپزشکی و تمام دستگاه‌های ذیربط در این طرح مشارکت دارند.
وی بار دیگر لازمه دریافت مجوز فعالیت برای اصناف را مراجعه مدیران آن‌ها به سایت وزارت بهداشت و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز عنوان و تاکید کرد: کسانی که به سایت مراجعه نکنند مجوز فعالیت دریافت نخواهند کرد و امکان فعالیت نخواهند داشت.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گام دوم فاصله گذاری اجتماعی ثبت نام اصناف وزارت بهداشت سایت وزارت بهداشت صنفی و صنعتی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون، از دو هزار و ۱۵۴ واحد صنفی پوشاک بازرسی شده و تعداد ۲۱۸ پرونده تعزیری تشکیل شده است.

مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی افزود: در این مدت چهار واحد صنفی پوشاک نیز به دلیل گران فروشی و درج نکردن قیمت پلمب شده است.


 

دیگر خبرها

  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • ارائه مشاوره رایگان روانشناسی در مراکز سراج/ فعالیت ۸۳ مرکز
  • انتقاد رییس اتاق اصناف تهران از نحوه برخورد با بی‌حجابی در واحد‌های صنفی