Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف اجرای سیاست‌های قوه قضائیه، در ۲ ماه پایان سال ۹۸ همکاران قضایی در دادگستری استان با تلاش و کوشش خود توانستند در مدت کوتاه بیش از ۲۷ هزار پرونده مسن و معوقه را مختومه کنند و در نظر داریم طی ماه‌های نخست سال جدید ۴۵ درصد مابقی اینگونه پرونده‌ها را با همت و تلاش همکاران در دستگاه قضایی خوزستان رسیدگی و مختومه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ناآرامی لحظه‌ای در ۲ زندان اهواز و کنترل به موقع آن‌ها افزود: قبل از ناآرام‌های که در زندان‌های اهواز به وقوع برسد در پی ناآرامی‌های بوجود آمده در زندان‌های چند استان کشور، با تشکیل چندین جلسه و با تدابیری که اندیشه شد، خوشبختانه در ناآرامی لحظه‌ای در ۲ زندان اهواز به محض اطلاع از این موضوع به همراه دادستان مرکز استان در زندان حضور یافتیم و موضوع از سوی نیرو‌های امنیتی زندان بعد از مدت کوتاهی ناآرامی‌های زندان کنترل گردید و حتی یک نفر هم اقدام به فرار از این ۲ زندان نکرد و درخواست داریم با توجه به سلامت زندانیان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس مدت مرخصی زندانیان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه بر ضرورت حمایت همه جانبه از تولید داخلی در کشور تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر رونق و جهش تولید، با حمایت‌های دستگاه قضایی استان در ایجاد ثبات و آرامش در اقتصاد و تولید، شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در این شرایط حساسی که کشور در مقابله با ویروس کرونا نیاز فوری به مواد اولیه ضدعفونی دارد اقدام به تولید بخش قابل توجهی از الکل طبی با کیفیت بالا نمود و این هم با درایت و تلاش‌های همکاران عزیز محقق گردید.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان جهت تحقق شعار سال ۹۹ که به جهش تولید نامگذاری گردید خواستار تشکیل معاونت ویژه اقتصادی در قوه قضائیه و دادگستری‌های کشور شد و عنوان کرد: تولید جایگاه ویژه و نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا می‌کند و برای تحقق رونق و جهش تولید در کشور و نیز با توجه به کارگروه‌های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، حفظ حقوق بیت المال و اقتصاد مقاومتی در دادگستری‌ها فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌گردد که معاونت اقتصادی با تشکیلات خاص، در قوه قضائیه و دادگستری‌های سراسر کشور تشکیل و بصورت عملیاتی در خصوص رونق، جهش تولید و کار‌های اقتصادی اقدامات صورت بگیرد.

انتای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضائیه شورای حل اختلاف جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه

رئیس زندان مراغه گفت: هم اکنون حدود ۶۰۰ زندانی زندان مراغه در کارگاه‌های داخل زندان و خارج زندان مشغول کار هستند.

غلامرضا سلطانی  افزود: زندان مراغه در امر اشتعال زندانیان پایلوت کشوری انتخاب شده است.

وی در ادامه گفت: اولین جلسه شورای طبقه بندی زندان مراغه با حضور معاون دادستان تشکیل و ۱۹۱ پرونده در این جلسه طرح و تصمیم گیری شد.

وی افزود: در این جلسه ۸۲ پرونده اشتغال طرح و ۶۹ زندانی دارای شرایط تشخیص و با اشتغال آنان موافقت شد.

رییس زندان مراغه اضافه کرد: ️همچنین ۸۷ درخواست مرخصی به شورا وصول و با ۳۶ مورد موافقت شد.

️به گفته  غلامرضا سلطانی در این جلسه همچنین ۳۷ پرونده تعلیق، پابند و آزادی مشروط مطرح و با ۱۲ پرونده تعلیق مجازات و ۱۶ پرونده پابند الکترونیکی و ۷ پرونده آزادی مشروط موافقت شد.

وی گفت: ️در این جلسه همچنین با آزادی ۵ زندانی پس از پایان مرخصی موافت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • فقط ۳۰ درصد دانش کشاورزی وارد مزرعه شده است