Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@07:07:20 GMT

آیا رئیس جمهور واقعا این حرف ها را زده است؟!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۵۳۲

آیا رئیس جمهور واقعا این حرف ها را زده است؟!

رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین مانند بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال با شروع بحران کرونا در کشور در بالاترین سطح مشغول تخریب امنیت روانی مردم به واسطه پخش شایعات هستند. به گزارش پول نیوز، ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دنیا درگیر ویروس کرونا است و تمام آحاد جامعه برای ریشه‌کنی این بیماری تلاش می‌کنند اما در این میان برخی از رسانه‌های معاند مانند ایران اینترنشنال با انتشار اخبار تحریف‌شده و دروغ همه تلاش خود را معطوف کرده تا ترس و وحشت را در جامعه حکمفرما کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه در جدیدترین اقدام سخنانی دروغ را به حسن روحانی رییس جمهوری نسبت داده که سراسر کذب بوده است.
رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین مانند بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال با شیوع ویروس کرونا در کشور در بالاترین سطح مشغول تخریب امنیت روانی مردم به واسطه پخش شایعات هستند. در جدیدترین نمونه، بنگاه خبرپراکنی و شایعه‌سازی ایران اینترنشنال بدون هیچ سندی سخنانی را به رییس جمهوری نسبت داده است. باید گفت این شبکه‌ها برای انتشار چنین اخباری اهداف مانند ترساندن واهی مردم ایران از کرونا و دنبال به شکست کشاندن طرح فاصله گذاری اجتماعی کرونا، ایجاد بدبینی، تولید نارضایتی عمومی در جامعه و اغتشاش در کشور هستند.
ماجرای شایعه سخنان روحانی چه بود؟
شبکه رسانه خبری اینترنشنال ادعا کرد حسن روحانی، رییس‌جمهوری، ‌در جلسه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹خورشیدی شورای عالی امنیت ملی که برای تصمیم‌گیری درباره وضعیت کشور در بحران کرونا تشکیل شده بود، گفته است: حتی اگر ۲ میلیون نفر جان خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست بدهند، ‌ به دلیل وضعیت اقتصادی نمی‌توان کشور را تعطیل کرد. در ادامه این شایعه آمده است: رییس‌جمهوری ضمن مخالفت مجدد با ادامه تعطیلی اصناف و مشاغل در کشور گفته اگر مشاغل و اصناف را تعطیل کنیم، چند وقت دیگر با اعتراضات خیابانی ۳۰ میلیون گرسنه روبه‌رو خواهیم شد، که این بحران در صورت وقوع قابل کنترل نخواهد بود.
واکنش دولت به شایعات
علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی به این شایعه پاسخ داد و نوشت: هفته گذشته یک جلسه ستاد ملی کرونا با روسای کمیته‌های آن، دو جلسه هیات دولت و یک جلسه ستاد اقتصادی به ریاست حسن روحانی برگزاری شده و شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای نداشته است. بدیهی است که هر نقل قول از جلسه‌ای که اساساً برگزار نشده، کذب محض و دروغ آشکار است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی کرونا روحانی رسانه های ضدانقلاب نارضایتی عمومی ایران اینترنشنال رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان عصر دوشنبه در دیدار «آصف علی زرداری» رئیس جمهور این کشور، اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان را از جمله عوامل مهم در تحکیم پیوندها و زمینه‌ساز توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور عنوان کرد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر عزم مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی، حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام که اکنون مسئله نخست جهان بشریت شده اشاره کرد و گفت: امروز آرمان بلند امام خمینی (ره) مبنی بر آزادسازی قدس شریف به مطالبه همه ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شده و همه دولت‌های اسلامی باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار عشق و دلدادگی دو ملت ایران و پاکستان به اهل بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت رضا (ع) را موجب تعمیق برادری میان دو کشور دانست و با تاکید بر علاقمندی کشورش به توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها، بر اراده مسئولان پاکستان برای گشودن فصل جدیدی از روابط با ایران در این راستا تاکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم بی‌دفاع غزه، بر مخالفت دولت پاکستان نسبت به هرگونه دخالت خارجی در منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استقبال گرم از رئیس‌جمهور در پاکستان چه معنایی دارد؟!
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران
  • کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی