Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: طوفان، تگرگ و باران شدیدی که پنجشنبه‌شب شاهد آن بودیم به باغات و مزارع کشاورزی هفت شهرستان استان خسارت وارد کرد.

جلیل بالایی اظهار داشت: این شهرستان ها شامل کرمانشاه، صحنه، هرسین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و دالاهو می شود که بارش تگرگ و همچنین جاری شدن سیل به باغات انها آسیب وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین به علت وزش باد شدید شیشه های پنجره برخی از منازل شکست و رعد و برق نیز به لوازم برقی شهروندان خساراتی وارد کرد.

بالایی تصریح کرد: ارزیابی دقیق از خسارات وارده بعد از بررسی میدانی و اعزام کارشناسان صورت خواهد گرفت و پس از جمع بندی اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه یادآور شد: خوشبختانه بارش شدید تگرگ و وزش باد خسارت جانی به همراه نداشت.

وی همچنین از شهروندان خواست باتوجه به افزایش کمی و کیفی و حجم مخاطرات طبیعی در کشور و استان نسبت به بیمه اموال منقول و غیرمنقول و محصولات کشاورزی، باغی و دامی خود اقدام لازم را انجام دهند تا جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی بهتر صورت گیرد.

بالایی در پایان از صندوق بیمه کشاورزی نیز خواست با دقت و سرعت بیشتر ارزیابی، برآورد و پرداخت خسارت محصولات کشاورزی و باغی را در دستور کار قرار دهد.
سرعت وزش باد پنجشنبه شب و بامداد روز جمعه در استان کرمانشاه حدود ۶۵ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3067020 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ببینید | خسارت شدید تگرگ‌های غول‌پیکر به خودروی شاسی‌بلند آمریکایی
  • سیلاب به ۳۰ رشته قنات شهرستان فنوج خسارت زد
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از ۱۵ هزار هکتار از مزارع مهاباد
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد 
  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم