Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@04:10:04 GMT

مشتری جدید برای مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۶۷۹

به گزارش مهر، باوجود تعطیلی لیگ فوتبال در کشورهای مختلف و بلاتکلیفی  در ادامه برگزاری این مسابقات، اقدامات باشگاه ها برای نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده در اروپا آغاز شده است.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه پرتغال که هنوز حضورش در این تیم به یک فصل نرسیده است، موفق شده تا اینجا کار برای ریوآوه ۱۱ بار گلزنی کند و مورد توجه تیم های بزرگتری در اروپا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته روزنامه «ابولا» پرتغال از مهدی طارمی به عنوان یکی از خریدهای احتمالی باشگاه بنفیکا در تابستان پیش رو خبر داد.

امروز هم روزنامه «رکورد» پرتغال مدعی شد باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال یکی از تیم هایی که طارمی را زیر نظر دارد.

این روزنامه نوشت: «روبن اموریم (سرمربی اسپورتینگ) به دنبال یک بازیکن کنار آندره آ اسپورار (مهاجم فعلی اسپورتینگ) است. این تیم به دنبال تقویت مجدد ساختارش است و مهدی طارمی را زیر نظر گرفته است.»

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟

نتایج ضعیف تیم فوتبال پورتو موجب شد «کونسیسائو» سرمربی این تیم تصمیماتی جدی در خصوص برخی بازیکنان اتخاذ کند.

به گزارش مهر، پایگاه خبری «record» پرتغال در خبری اعلام کرده است که «کونسیسائو» از عملکرد برخی بازیکنان این تیم به شدت ناراضی است و همین مساله موجب شده است که او روی نام ۴ بازیکن این تیم تا پایان فصل خط قرمز بکشد.

طبق اعلام این رسانه، «ایوان ژامه» (هافبک هجومی)، «سانچز» (وینگر راست)، «تونی مارتینز» (مهاجم) و «آندره فرانکو» (هافبک تهاجمی) بازیکنانی هستند که از این پس حق حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارند و باید به صورت جدا تمرین کنند.

پورتو در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی نشده است و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بود. مسأله‌ای که موجب خشم سرمربی تیم از ۴ بازیکن شد. رکورد اعلام کرده است که از بین این بازیکنان فقط فرانکو ممکن است از خشم سرمربی تیم در امان بماند و بتواند باز هم در ترکیب تیم قرار بگیرد.

نکته قابل توجه این است که این بازیکنان در خط تهاجمی پورتو حضور دارند و اکنون که قرار است با این محرومیت از جانب کونسیسائو مواجه شده‌اند ممکن است باز هم روزهای خوب مهدی طارمی در این تیم برگردد و این لژیونر ایرانی در حالی که قرار است در پایان فصل به اینتر بپیوندد و در هفته‌های اخیر هم مورد غضب سرمربی قرار گرفته است باز هم مورد اعتماد کونسیسائو قرار بگیرد و بتواند به امید طرفداران پورتو در ادامه فصل تبدیل شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896002

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • انتظار تمام شد: طارمی پس از 4 ماه آمد(عکس)
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست