Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:24:51 GMT

شیخ سلمان: فوتبال دوباره شادی را برمی‌گرداند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۷۰۵

شیخ سلمان: فوتبال دوباره شادی را برمی‌گرداند

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا امیدوار است با همراهی فوتبالیست‌های همه کشورها بتوانند خیلی زود کرونا را شکست دهند.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ سلیمان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ ستاره فوتبال آسیا در کمپین قطع زنجیره شیوع کرونا وعده داده و ما را همراهی کرده‌اند، گفت: از ۱۰۰ بازیکن و مسؤولانی که در ارتقای پیام‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO) در جریان بحران فعلی بخاطر شیوع کووید۱۹ همراهی و کمک داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با اشاره به اینکه این ۱۰۰ نفر چراغ‌های راهنما در زمان‌های تاریک و چالش برانگیز فعلی و پیوستن به کمپین #BreakTheChain بوده‌اند، عنوان کرد: صدمین ستاره‌ای که برای پیوستن به این کمپین پیام ارسال کرد، علی مبخوت از تیم ملی امارات بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا در مدت بیش از ۱۰ روز به تعداد ۱۰۰ پیام رسیده است.

 

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: در ۴۸ ساعت بعد از ایجاد این کمپین، ۵۰ ستاره در آن شرکت کردند و در پیام‌های خود اعلام داشتند تا نیاز است همه به مسائل بهداشتی، توجه به فاصله اجتماعی و دستورات مسؤولان دولتی، توجه کنند و در خانه بمانند.

 

شیخ سلمان اضافه کرد: در تاریخ ۶۶ ساله کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیتی مشابه به شرایط فعلی را تجربه نکرده‌ایم و این اتفاق واقعا بی‌سابقه است. نیاز داریم در این شرایط به یکدیگر کمک کنیم و راهنمایی‌های درست داشته باشیم.

 

او تصریح کرد: انجمن‌های تحت عضو AFC ازجمله بازیکنان، مربیان، مسؤولان و ... خیلی زود به کمپین قطع زنجیره کرونا پاسخ دادند و پیام‌هایی ارسال کردند. همه با همان روحیه مشترک و جمعی‌شان از مردم خواسته‌اند تا برای حفظ سلامتی خود و خانواده، دوستان، همکاران و جامعه‌شان، اقدامات درستی انجام دهند.

 

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا یادآور شد: یک روز به زودی امیدوار هستیم دوباره در زمین فوتبال با هم ملاقات کنینم، اما تا آن زمان، همانطور که جامعه فوتبال در این کارزار نشان داده، آسیا در این جریان، محکم ایستاده است و ما در کنار هم هستیم تا این شرایط را پشت سر بگذاریم.

 

شیخ سلمان عنوان کرد: فوتبال در آینده نقش ویژه‌ای در بازگرداندن هیجان و شادی به زندگی مردم خواهد داشت، اما اکنون اولویت این است که سلامت و رفاه همه افراد حفظ شود و در این شرایط نیاز است به مردم خود کمک کنیم.

شیخ سلمان بن ابراهیم ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی کنفدراسیون فوتبال آسیا شیخ سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها

به گزارش ورزش سه، بعد از گل سوم تیم ملی فوتسال توسط سعید احمدعباسی، شادی بازیکنان تیم ملی فوتسال یکی از عکس‌های ماندگار تاریخ فوتبال را در خاطره‌ها زنده کرد.

امروز بعد از گل سعید احمدعباسی، دو بازیکن دیگر ‌تیم ملی علیرضا رفیعی‌پور‌‌ و محمدحسین درخشانی روی‌ دوش او‌ پریدند که محسن داودی عکاس فدر‌اسیون فوتبال این قاب را ثبت کرد.  

این عکس یادآور یکی از قاب‌های تاریخی فوتبال ایران است. در پایان بازی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بعد از سوت داور، علیرضا جهانبخش و‌ رامین رضاییان روی دوش سردار آزمون پریدند و شادی کردند.

دیگر خبرها

  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا