Web Analytics Made Easy - Statcounter

جابجایی مسافر در استان چهارمحال و بختیاری ۷۷ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مرکز چهارمحال و بختیاری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: امسال با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی جابجایی مسافر در استان با کاهش ۷۷ درصدی همراه است.

حسین مالکی با بیان اینکه در نیمه نخست فروردین پارسال ۴۳ هزار و ۱۰۸ مسافر در چهارمحال و بختیاری جابجا شد، افزود: فروردین امسال ۹ هزار و ۷۶۸ جابجایی مسافر در استان به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکی، تعداد ناوگان مسافربری استان را دو هزار و ۱۵۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد هزار دستگاه مینی‌بوس، ۹۰۰ دستگاه خودروی سواری و ۲۲۵ دستگاه اتوبوس است.

وی اضافه کرد: پنج هزار و ۵۰۰ راننده در حوزه جابجایی مسافر در چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری مسافر جابجایی چهارمحال و بختیاری جابجایی مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان از فعالیت ۳۰۸ خانه بهداشت، ۹۴ پایگاه سلامت، ۱۳۱ مرکز خدامات جامع سلامت و ۲۴ مرکز شبانه‌روزی در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
علی‌ضامن صالحی‌فرد گفت: سلامت خانواده و جوانی جمعیت دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه برنامه‌‎های متنوعی در طول سال اجرا می‌شود.
وی افزود: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان نوپا در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.
صالحی فرد از افزایش یک درصدی موالید در استان در سال گذشته خبر داد و گفت: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان در سال جاری با شدت بیشتری اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، گفت: مقرر شده تا امسال ارزیابی در این خصوص انجام گیرد.
صالحی فرد میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی دسترسی دارند و امسال هم هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان در سال گذشته، افرود: در این پویش بیش از ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون شرکت کردند که در آگاهی افراد از وضعیت سلامت و پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هچون دیالیز کمک کننده بوده است.

دیگر خبرها

  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری