Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:30:21 GMT

مسابقه مجازی نقاشی کرونا در اسلامشهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۷۸۸

مسابقه مجازی نقاشی کرونا در اسلامشهر برگزار می‌شود

میثم مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه از سوی انجمن هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برپا می شود.

وی ادامه داد: این مسابقه در أیام مبارزه با کرونا با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با این ویروس مرگبار در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: کودکان و نوجوانان علاقه مند به شرکت در این مسابقه می توانند نقاشی های خود را با تکنیک آزاد و با محورهای خانه امن ترین مکان، مدافعان سلامت، کرونا را شکست می دهیم، آموزش در خانه مدرسه درخانه، بهداشت در خانه سلامت در خانه به تصویر بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در مسابقه مجازی نقاشی می توانند آثار خود را تا ٢٠ اردیبهشت ماه سالجاری از طریق فضای مجازی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

وی تاکید کرد: آثار باید بر روی برگه a4 کشیده شود و افراد پس از درج مشخصات فردی، تاریخ تولد و شماره تماس از برگه مورد نظر عکس بگیرند و به شماره واتس آپ 

٠٩٠١٠٢٠١٩٥٤ به نام خانم عیوضی یا

به آدرس اینستاگرام .

           honar.eslanshahr.anjoman@ ارسال کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اسلامشهر سلامت روان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسلامشهر سلامت روان ویروس کرونا اسلامشهر سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه چهارم مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال برگزار شد و تیم مهرام با کسب سومین­ پیروزی برابر مس کرمان به مرحله نیمه نهایی رسید.   ذوب آهن هم با کسب سومین پیروزی برابر کاله آمل به مهرام و شهرداری گرگان در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال رسید، اما در آبادان پالایش­ برابر طبیعت شکست خورد تا با توجه به تساوی ۲-۲ سری پنجگانه سرنوشت تیم چهارم به مسابقه پنجم که یکشنبه دوم اردیبهشت برگزار می‌شود، کشیده شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • دور دوم انتخابات در تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تراکتور عامل جریمه ۴۰۰ میلیونی شمس‌آذر
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­