Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@17:04:12 GMT

شدت بارندگی در همدان از فردا کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۸۷۸

شدت بارندگی در همدان از فردا کاهش می‌یابد

محمدحسن باقری شکیب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز در برخی ساعت ها شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود و سرعت باد و مه آلودگی افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: از فردا بارندگی ها کم شده و مه صبحگاهی، بارش خفیف باران و رگبارهای موقتی را برای بیشتر نقاط استان تا روز دوشنبه پیش بینی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: به نظر می رسد آسمان استان در هفته آتی در بیشتر وقتها نیمه ابری باشد و به ابرناکی آن اضافه شود.

باقری شکیب سردترین شهر استان را همدان با درمای صفر درجه سانتی گراد و نهاوند را با ۱۳ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیشترین بارش در ایستگاه هواشناسی همدان با ۴۱ میلی متر ثبت شد و در سایر نقاط استان نیز بارش هایی بین ۱۰ تا ۴۰ میلی متر داشتیم.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان رعد و برق زمستان هواشناسی همدان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه تحقیقات آب، برای هفته جاری (۲ تا ۷ اردیبهشت) وقوع بارش‌ها در بیشتر مناطق به‌ویژه مرکز و شمال کشور پیش‌بینی می‌شود، در این مناطق، مقادیر تجمعی بارش ۷۵-۵۰ میلی‌متر پیش‌بینی‌شده است.

بر اساس تقسیمات حوضه‌های درجه ۱ کشور، حوضه آبریز فلات مرکزی با مقدار میانگین ۱۲.۹ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۱.۶ میلی‌متر و حوضه دریای خزر با مقدار میانگین ۱۴.۷ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۶.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های کشور در هفته جاری خواهند بود.

همچنین حوضه آبریز قره قوم با مقدار میانگین ۲.۶ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۲۰.۷ میلی‌متر کم باران‌ترین حوضه درجه ۱ کشور است.

از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه قره‌سو و گرگان با متوسط بارش ۳۹.۱ میلی‌متر و بیشینه بارش ۸۵ میلی‌متر و کویر درانجیر با مقدار میانگین ۲۵.۳ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۱.۶ میلی‌متر و هراز و قره‌سو با مقدار میانگین ۳۹.۷ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۶.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو کشور هستند.

از میان استان‌های کشور، استان‌های گلستان، مازندران و یزد با بارش تجمعی معادل ۷۵-۵۰ میلی‌متر در هفته جاری پر بارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

کد خبر 6085566 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم