Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@12:58:00 GMT

بارش باران در رزن خسارت زیادی نداشته است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۹۱۴

بارش باران در رزن خسارت زیادی نداشته است

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در شهرستان رزن خسارت زیادی در پی نداشته است.

سیدرضا سلامتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد بارش های خوبی در شهرستان بودیم، اظهار کرد:در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۵میلیمتر بارش باران در شهرستان رزن گزارش شده است.

وی افزود:خوشبختاته این بارشها موجب خسارت زیادی در شهرستان نشده و فقط چند خانه خشتی، گلی و گاوداری خشتی دچار خسارت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رزن با بیان اینکه به پل ها و راه های ارتباطی شهرستان خسارتی وارد نشده است، ادامه داد:همچنین به علت بارش و باد شدید قطعی برق در چند نقطه شهرستان داشتیم که هم اکنون پرسنل اداره برق در حال رفع مشکل پیش آمده هستند.

سلامتی با اشاره به سردی هوا طی دو روز گذشته گفت:سرما خسارتی به بخش زراعت وارد نکرده است اما احتمال دارد خسارات به باغات وارد شده باشد که هم اکنون خسارت احتمالی در حال بررسی است.

فرماندار رزن با بیان اینکه اصناف شهرستان رزن از فردا ۲۳فرودین ماه طبق پروتکل ستاد پیشگیری و کنترل شیوع کروناویروس می توانند با ثبت نام در سامانه ای که مشخص شده است، فعالیت خود را آغاز کنند، گفت:بر واحدهایی که فردا فعالیت خود را آغاز می کنند، نظارت ویژه ای خواهد شد تا در وهله اول بهداشت رعایت و از تجمع نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش باران شهرستان رزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران

دریافت 82 MB کد خبر 6080058

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب
  • آغاز بارش باران در استان‌های جنوبی کشور
  • فرماندار مشهد خواستار بازگشایی ورودی سدهای ارداک و کارده شد
  • بارش‌های بهاری و سیل خروشان در خراسان جنوبی+فیلم
  • هشدار قرمز هواشناسی برای بارش شدید باران
  • باد و باران باعث تخریب ۲۰ اصله پایه شبکه برق شهرستان سراوان شد