Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:45:37 GMT

بیشترین بارندگی استان اصفهان در سمیرم ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۹۶۵

بیشترین بارندگی استان اصفهان در سمیرم ثبت شد

محمدرضا رفیعی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: بارش باران ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر نقاط استان اصفهان گزارش شد و پس از سمیرم، آران‌وبیدگل با ۱۴ میلی‌متر شاهد بیشترین بارندگی بود.

وی افزود:  همچنین بارش باران برحسب میلی‌متر در شهرهای دهق با ۱۰.۸، فریدون‌شهر ۱۰.۲،  کاشان ۹.۸، داران ۸.۸، گلپایگان ۸.۳، خوانسار ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳، برزک هفت، نطنز ۵.۶، اصفهان ۵، دهاقان ۴.۸، زرین‌شهر ۳.۷، بوئین‌میاندشت ۳.۶، کبوترآباد ۳.۴، علویجه ۳.۳، خوروبیابانک ۲.۷، چادگان ۲.۵، مبارکه ۲.۴، شهرضا ۲.۴، نجف‌آباد ۲.۳، فرودگاه ۱.۴، میمه ۱.۱، چوپانان ۰.۸، اردستان ۰.۵، مورچه‌خورت ۰.۵ و نائین ۰.۴ گزارش شده است.

این سامانه بارشی از جمله در برخی نقاط شمالی استان اصفهان موجب جاری شدن روان‌آب، آبگرفتگی برخی خیابان‌ها و حتی زیر آب رفتن زمین‌های کشاورزی شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار سامانه جوی ناپایدار تا سه روز آینده بر روی استان است و در این مدت به طور متناوب در بیشتر مناطق استان همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات غربی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، پدیده غالب جوی فردا در استان اصفهان وزش باد به نسبت شدید تا شدید خواهد بود و در نیمه جنوبی این استان نیز توفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی اضافه کرد: کمینه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

وی برای فردا، شنبه در کلان‌شهر اصفهان آسمانی نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار، رعدوبرق پراکنده و برای روز یکشنبه قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی کرد.

آسمان بیشتر نقاط در استان اصفهان در زمان حاضر ابری و بارانی و دمای هوا در مرکز این استان ۱۷ درجه سانتی‌گراد است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اصفهان رعد و برق زمین کلان شهر مورچه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان اصفهان پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تندری و شدید باران در خیابان های زاهدان + فیلم | حجم بارندگی را ببینید

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از بارش تندری و شدید باران در زاهدان را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 845178 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان آب و هوا - ایران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک
  • آیا بارورسازی ابر‌ها موجب سیل بی‌سابقه دبی شده است؟
  • (تصاویر) بارندگی شدید و جاری شدن سیل بی‌سابقه در امارات
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • تایم لپس بارندگی شدید و جاری شدن سیل در دُبی
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • بارش تندری و شدید باران در خیابان های زاهدان + فیلم | حجم بارندگی را ببینید
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • (ویدئو) وضعیت باورنکردنی فرودگاه دبی پس از بارندگی‌های شدید