Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:56:40 GMT

کدام شغل ها فعالیت خود را آغاز می کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۹۹۷

کدام شغل ها فعالیت خود را آغاز می کنند؟

ایسنا/کردستان رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد استانی مدیریت کرونا نحوەی فعالیت اصناف در طرح فاصلە گذاری هوشمند را تشریح کرد.

حسین خوش اقبال امروز(22 فروردین) ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی و تاکید بر تداوم توصیه های اجتماعی و بهداشتی توسط همشهریان، در ارتباط با آغاز فعالیت اصناف اظهارکرد: مطابق با تصمیمات ستادملی مدیریت کرونا در کشور اصناف کم خطر در استان می توانند از23فروردین ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مشاغل کم خطر فردا 23 فروردین می توانند اقدام به بازگشایی واحدهای خود کنند، افزود: انبار و سردخانه، ابزار و یراق، پیچ و مهره، قفل ولولاوکلید، چوب و تخته و نئوپان، رستوران و غذای آماده بیرون بر، تاسیسات و تهویه مطبوع، لوله و پروفیل، لوازم و ماشین آلات اداری، مهندسی و لوازم التحریر، موتورودوچرخه، ماشین آلات کشاورزی و پمپ آب، چرم، فرش، موکت و کفپوش، مصالح ساختمانی، آهن ،فولاد،آلومینیوم و pvc،  کاغذومقوا، کابینت و تجهیزات آشپزخانه، نظافت ساختمان و قالیشویی، مواد شیمیایی، لوازم خانگی،الکترونیک و لوستر، پارکینگ، تعمیرلباس و کفش، شیرآلات،لوازم بهداشتی،کاشی و سرامیک وتزئین ساختمان، قطعات یدکی، پرده،تزئین و دکوراسیون، ملزمات فرهنگی، فروشگاه مواددخانی، پارچه ، پوشاک، کیف، کفش، پاپوش وچرم،کشباف، پیراهن دوزی و خیاطی، خرازی و ملزومات پوشاک و سراجی و لوازم قنادی، خشکشویی و اتوشویی، ناشران ،کتاب فروشان،خدمات چاپ،آتلیه و عکاسی، مبلمان منزل واداری و کالای خواب، ایمنی و آتش نشانی، دکه داران و بوفه، تعمیرگاه خودرو سنگین و سبک و کارواش، عینک، الکترنیکی، بنگاه معاملات مسکن، آسانسور، فروشگاه رنگ، شیرینی، شکلات، بستنی، آبمیوه و خشکبار، آرایشی و بهداشتی و شوینده، لوازم وتجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، عطاری، طلا و جواهر، نقره و بدلیجات و ساعت، کامپیوتر، تجهیزات الکترونیکی، دربین و حفاظتی، بلور، کریستال و ظروف چینی، ظروف و ملزومات پلاستیکی، ظروف آلومینیوم، شسشه و آئینه، فروش خودرو سنگین و سواری، گل و گیاه، ورزشی و اسباب بازی، سمسار، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، روزنامه ها و فروشندگان صنایع دستی اصناف و مشاغلی هستند که می توانند از روز شنبه فعالیت مجدد خود را از سر بگیرند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه در ارتباط با صنوف پرخطر که فعلا مجاز به فعالیت نیستند، بیان کرد: فروشگاه های بزرگ و زنجیره‌ای غیر FMCG (غیر سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده)،آرایشگاه ها و سالن های زیبایی،آموزشگاه های رانندگی، بازارهای مرکزی مسقف، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روز بازارها و نمایشگاه ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدن سازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه ها، چایخانه ها و تریا مشاغلی هستند که فعلا نمی توانند کسب و کار خود را بازگشایی کنند. 

خوش اقبال دربخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: مراکز ورزشی و سرپوشیده، مراکز فرهنگی (سینما ،تئاتر،فرهنگسراها و...)،مراکزتفریحی، پانسیون ها، خوابگاه ها، مرکزگردشگری مانند موزه ها، پارک ها و فضاهای سبز و مبلمان شهری، مدارس و دانشگاه ها، آموزشگاه ها، مرکزپیش دبستانی و مهدکودک ها، اماکن مذهبی ( مساجد، حسینیه ها وآستان ها و...) همچنان مطابق با اطلاعیه های قبلی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

رئیس کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد استانی مدریت کرونا درپایان ضمن تاکید بر کنترل ورودی شهرهای استان مبنی بر جلوگیری از ورود افراد غیر ساکن به شهرهای استان،یادآورشد که در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا نماز جمعه این هفته( 22فروردین ) درکل استان برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازگشایی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق وبگاه فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان