Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@15:33:06 GMT

فوتبال انگلیس اینطور تمام می‌شود: 433 بازی در 56 روز!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۰۵۳

فوتبال انگلیس اینطور تمام می‌شود: 433 بازی در 56 روز!

روزنامه سان مدعی است مقامات فوتبال انگلیس قصد دارند در شروع مجدد رقابتهای فوتبال در این کشور، فصل را با برگزاری 433 بازی در 56 روز به پایان برسانند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های لیگ برتری این روزها در حال برنامه‌ریزی هستند چرا که معتقدند رقابتهای این لیگ از خرداد ماه پشت درهای بسته و در ورزشگاه‌های بدون تماشاچی از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه انگلیسی سان می‌گوید ریک پاری، رئیس سازمان لیگ انگلیس با ارسال نامه‌ای برای 71 باشگاه انگلیسی حاضر در لیگ برتر، چمپیونشیپ و لیگ دو، یک برنامه هفت ماده‌ای را به آنها ابلاغ کرده که بر اساس آن فصل فوتبال در انگلیس از خرداد ماه آغاز شده و در مرداد ماه به پایان خواهد رسید.

 

 

بر اساس این برنامه 433 مسابقه باقی مانده از این لیگها در یک دوره زمانی کمتر از دو ماهه برگزار خواد شد. البته این در شرایطی است که دولت انگلیس با توجه به بحران اپیدمی کرونا، در ماه خرداد اجازه از سر گیری رقابتها را صادر کند.

 

سازمان لیگ انگلیس در این نامه از باشگاه‌ها خواسته که در حال حاضر به بازیکنان خود استراحت کامل بدهند تا بتوانند با شرایط بهتر فصل را از خردادماه آغاز کنند. در این نامه همچنین پیشنهاد شده که بازیکنان تیمها از تاریخ 26 اردیبهشت تمرینات را از سر بگیرند.

 

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ انگلیس، اولین بازی‌ها در روز 23 خرداد برگزار خواهد شد. 

 

 

پاری، رئیس سازمان لیگ انگلیس در نامه ارسال شده برای باشگاه‌ها نوشته:" فرض ما این است که در بازگشت دوباره رقابتها مسابقات در پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط فعلی شکی نیست که تمرینات تیمها باید با تغییراتی همراه باشد و چگونگی این تغییرات در آینده و با توجه به دستور‌العمل‌های دولت و مسئولین سلامت و بهداشت ملی به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد".

 

 

لیگ برتر انگلیس ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس ویروس کرونا سازمان لیگ انگلیس باشگاه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم

 سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی ارزشمند مردانش در خانه منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.

به گزارش تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید بازی یکپارچه دفاعی مقابل منچسترسیتی تنها راهی بوده است که این تیم را می‌توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

آنچلوتی گفت: در پنالتی‌‌ها شانس تأثیرگذار است، اما من به بازیکنانم اعتماد داشتم. به من می‌گفتند که آنها برنده می‌شوند، لونین اما می‌گفت که ضربات‌شان را می‌گیرد. در نهایت اما همه چیز ختم به خیر شد. من تمام پنالتی‌ها را دیدم و فکر می‌کنم که ما ضربات‌مان را خوب زدیم به خصوص رودیگر که واقعاً مرا غافلگیر کرد. ما در این فصل خوب پنالتی نزده بودیم، اما این بار توانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و زودتر هم به گل رسیدیم و بعد از آن زیر فشار حریف قرار گرفتیم، اذیت شدیم و مجبور بودیم از خود گذشتگی کنیم. دفاع‌مان را پرتعداد کردیم، چون سیتی بازی را تحت کنترل داشت هرچند که آنها همیشه کنترل بیشتری بر بازی داشتند. به نظرم ما به خوبی دفاع کردیم. رئال مادرید بارها به این شیوه بازی کرده است و در نهایت به سبب آن به چیزی دست پیدا کرده که هیچ‌کسی تصورش را نمی‌کرد. در ضربات پنالتی نسبت به موفقیت‌مان خیلی اطمینان داشتیم. من تیم‌هایی را که با از خودگذشتگی می‌جنگند، دوست دارم ضمن اینکه ما به این شیوه صعود هم کردیم. این تنها راهی بود که ما می‌توانستیم این بازی را ببریم و صعود کنیم.

کارلتو درباره مکالمه کوتاهش با گواردیولا در پایان بازی اظهار داشت: او به من به خاطر صعود‌مان تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد. او مثل همیشه یک جنتلمن بود و این باشگاه (منچسترسیتی) هم باشگاه جنتلمن‌هاست.

آنچلوتی در پایان درباره بازی مهم بعدی تیمش، ال‌کلاسیکوی خانگی مقابل بارسلونا میز تأکید کرد: تیم ما مشکل فیزیکی ندارد و از الان تا یکشنبه هم زمان داریم تا ریکاوری و استراحت کنیم و از موفقیتی که به دست آورده‌ایم لذت ببریم. تمام دنیا فکر می‌کردند که کار رئال مادرید تمام شده است، اما ما هرگز چنین باوری نداشتیم، چون رئال هرگز تسلیم نمی‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!