Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی در خصوص تنظیم جدول زمانبندی برای اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: جدول زمانبندی پیشنهادی به فیفا را روز دوشنبه قبل یعنی ۱۸ فروردین در هیات رئیسه مطرح کردیم. هیات رئیسه به اتفاق آرا این جدول را تایید کرد. این جدول  روز گذشته برای بخش فدراسیون های فیفا ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جدول ۲۰ آیتم دیده شده است. بخش شروع مربوط به نگاه اعضای مجمع است که نظر آنها را به صورت مشارکت فعال خواهیم داشت. اساسنامه سال ۱۳۹۰ در مجمع مصوب شده بود و اعضا باید پیشنهاداتشان را برای ما بفرستند. بعد از ارائه پیشنهادات، در کمیته تدوین مقررات فدراسیون نقاط ضعفش بررسی می شود و پیش نویسی را تهیه می کنیم که در هیات رئیسه مطرح می شود. به صورت موازی آنرا دوباره برای اعضای مجمع می فرستیم تا نظراتشان را داشته باشیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال تاکید کرد:سال گذشته نشست هایی با فیفا در فدراسیون انجام شده است. بعضی از مفاد که نیاز به تغییر یا تقویت داشته باشد، لحاظ و بررسی می شود. در نهایت مجمعی را برگزار می کنیم که علاوه بر اساسنامه، آیین نامه دستور العمل انتخاباتی هم باید در آن به تصویب برسد. بعد از آن هم انتخابات فدراسیون برگزار می شود. قاعدتا فیفا هم نظراتی درباره این جدول دارد که ارائه می کند. ما کار را به تعویق نمی اندازیم و آنرا شروع کرده ایم. اساسنامه چراغ راه فوتبال است که حتما باید با قوانین داخلی کشور و مرجع بالادستی یعنی فیفا تطبیق پیدا کند. این کار آسانی نیست. باید از پیشنهادات خوبی که می شود استفاده کنیم به شرطی که هرج و مرج نشود.

نبی در خصوص زمان برگزاری مجمع یادآور شد: یکی از مباحث این بود که در فدراسیون شفاف سازی نمی شد. باید شفاف سازی در فدراسیون باشد. جدول زمانبندی برای فیفا زمانی مصداق پیدا می کند که مورد تایید آنها باشد. بعد از آن تایید فیفا، زمان های مدنظر رسانه ای می شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و اظهارات جسته و گریخته در این خصوص اظهار کرد: سازمان لیگ  جلساتی با ستاد کرونا داشته است. نظر ستاد کرونا برایمان مهم است. بحث دیگر مراجع بالادستی یعنی کنفدراسیون آسیا و فیفا هستند. از آنها هم کسب تکلیف می کنیم. بر اساس نظر مراجع داخلی و خارجی زمان شروع تمرینات و مسابقات را اعلام می کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات سلیمانی یکی از اعضای هیات رئیسه درباره معرفی ۴ تیم برتر جدول به عنوان سهمیه آسیایی ایران، گفت: این فرد که مصاحبه را کرده است، مسئولیتی در سازمان لیگ ندارد و نظرات شخصی اش را ارائه کرده است. هیات رئیسه سازمان لیگ اصلا جمبعندی نداشته است. متوجه نشدم وی بر چه اساسی این حرف را زده است. متولی سازمان لیگ هیات رئیسه اش است. تصمیم هم بر اساس نظر مراجع داخلی و خارجی گرفته می شود.

نبی که با برنامه «ورزش و مردم» گفتگو می کرد، درباره برگزاری پنهانی تمرین بعضی از تیم های لیگ برتری و اعتراض سایر تیم ها تصریح کرد: به آقای سهیل مهدی (مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ) گفتم که بررسی میدانی داشته باشد که ببیند این اتفاق افتاده است یا خیر. اگر احیانا صحت داشته باشد جلویش گرفته می شود. تاکید می کنم که حتی تمرین تیم ها در چارچوب نظرات ستاد کرونا ممنوع است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ و مطرح شدن نام گابریل کالدرون به جای اسکوچیچ گفت: این خبر صحت ندارد. اسکوچیچ مرخصی گرفته و به زاگرب بازگشته است. او به خاطر کرونا هنوز نتوانسته به ایران بیاید. شرایط عادی شود اسکوچیچ بر می گردد و تمرینات تیم ملی را شروع می کنیم. اوایل اکتبر مسابقات تیم ملی ما آغاز می شود. اواسط مهرماه تا پایان آبان باید چهار بازی انجام بدهیم. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و تغییر وی صحت ندارد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره زمان قرارداد اسکوچیچ تا تیرماه اظهار کرد: به دپارتمان تیم ملی گفتم این بحث را بررسی کنند و به من بگویند. هنوز قرارداد اسکوچیچ را رویت نکرده ام.

نبی در پایان در خصوص اینکه قرارداد اسکوچیچ تا ما اکتبر تمام می شود، گفت: همکاری با اسکوچیچ مصوب فدراسیون است و تغییری نخواهیم داشت.

کد خبر 4896852

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال احمد سعادتمند باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی مهدی محمدنبی فیفا کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال هیات رئیسه سازمان لیگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ

این روز‌ها که مهدی تارتار با ملوان انزلی روی ابر‌ها رژه می‌رود، شاید خیلی‌ها تصور می‌کنند چنین لحظاتی برای انزلی چی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر تکرار نشده است.

ملوان به قدری در همه سال‌های گذشته گرفتار مسائل مختلف بود که بعضی‌ها به سختی به یاد می‌آورند همین روز‌های خوب در انزلی با یک مربی کروات که آن زمان بسیار ناشناخته بود، رقم خورده است.

بهترین عملکرد ملوان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به فصل سیزدهم باز می‌گردد. جایی که تیم دراگان اسکوچیچ با ۴۴ امتیاز فصل را در رتبه هفتم به پایان رساند.

با این حال ملوان هم اکنون جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص داده و می‌تواند با ادامه روند خوب خود در بازی‌های آتی، بهترین عملکردش در تاریخ لیگ را به ثبت برساند. 

منبع: خبر ورزشی

tags # باشگاه ملوان ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟