Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به حضور دوم سوم کارکنان دستگاه های اجرایی از ساعت ۷ تا ۱۴ از روز شنبه ۲۳ فروردین به تشریح جزئیات طرح فاصله گذاری هوشمند در استان تهران پرداخت.

غلامرضا عباس پاشا با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: بخشنامه شماره ۱۰۹۳۴ مورخ ۱۹ فروردین ماه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و آغاز مرحله فاصله گذاری هوشمند و بند ۱۴ مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس این بخشنامه کلیه دستگاه های اجرایی موظفند از تاریخ ۲۳ فروردین ۹۹ ترتیبی اتخاذ کنند تا با تشخیص بالاترین مقام مسئول، ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع با حضور دو سوم کارکنان انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: به منظور کاهش حضور کارکنان در محیط اداری، مقرر شده تا یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام دهند و در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر به ترتیب اقدام شود.

پاشا با بیان اینکه ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود، افزود: شهرستانهای استان نیز همانند روال گذشته در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ در محل کار خود حاضر خواهند بود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، پاشا همچنین تاکید کرد: با رعایت کلیه پروتکل های اصول بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، حداکثر برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل آید.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی یزدان‌پناه در گفتگو با رسانه ملی، درباره اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو مبنی بر تغییر ساعت کار ادارات برای کاهش مصرف برق، اظهار داشت: این موضوع ابتدا باید در هیئت دولت، تصویب و سپس از طرف رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شود.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود، اما ممکن است که آن مصوبه، امسال تغییراتی کند.   گفتنی است، سخنگوی صنعت برق، ۲۰ فروردین امسال اعلام کرد که ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد، تغییر می‌کند.   مصطفی رجبی مشهدی گفته بود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیئت وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجرا است و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌یابد.   بر اساس مصوبه سال گذشته هیئت دولت برای مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کار ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این کار، کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • رگبار و کاهش دما در تهران از فردا
  • تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • تکلیف تامین ۲۰درصدی برق ادارات استان تهران از منابع تجدیدپذیر
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری