Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@18:56:15 GMT

تیم منتخب تاریخ فوتبال دنیا از نگاه رونالدینیو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۰۸۹

 به گزارش ایلنا، رونالدینیو، ستاره سابق فوتبال برزیل که به تازگی به دلیل زندانی شدن به جرم جعل پاسپورت و آزادی اخیرش دوباره در صدر اخبار قرار گرفته، ترکیب زیر را به عنوان برترین ترکیب تاریخ فوتبال دنیا معرفی کرده است.

او بدون نام بردن از خودش، 4  بازیکن برزیلی را در جمع برترین‌های فوتبال قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رونالدینیو تیم منتخب تاریخ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله غیور مردان سپاه به اسرائیل برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کمانکش عصر یکشنبه در تجمع مردم خمین به منظور تشکر از اقدام سپاه در حمله به رژیم صهیونیستی مقابل بیت امام راحل، اظهار کرد: دلاورمردان سپاه انقلاب اسلامی توانستند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در دنیا بشکند.

وی افزود: جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی تاکنون در مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی صبر استراتژیک داشت و پس از پاسخ قاطعانه سپاه به اقدامات خبیثانه اسرائیل، به دنیا نشان داد که توان پاسخگویی به هرگونه حملات دشمنان را دارد.

کمانکش گفت: رژیم صهیونیستی باوجود برخورداری از امپراطوری رسانه‌ای و سلاح‌های نظامی پیشرفته دیگر قدرتی در دنیا ندارد.

فرماندار خمین گفت: ایران اسلامی به درجه‌ای از توانایی و اقتدار رسیده که توان پاسخگویی به حملات دشمنان را دارد و رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانان استکبار جهانی از پاسخ به اقدامات ایران عاجز هستند.

وی بیان کرد: تحریم‌های اقتصادی و مشکلات اقتصادی نتوانست مردم را از ایستادگی برای انقلاب اسلامی و یاری مسئولان کنار بزند.

فرماندار خمین گفت: در سایه رهبری، در دهه پنجم انقلاب اسلامی اقتدار نظام اسلامی به دنیا ثابت شد و حملات موشکی به اسرائیل نقطه عطفی برای نزدیک کردن نظام اسلامی به قله است.

کمانکش با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی رفته است، ادامه داد: مردم ایران با وجود آگاهی از حمله به اسرائیل در آرامش بودند اما در اسرائیل همه به دنبال سوراخ موش بودند.

کد خبر 6078273

دیگر خبرها

  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • کتاب «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان» روانه بازار نشر شد
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • تیم منتخب فصل فوتبال زنان ایران را بشناسید
  • انتشارکتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • حمله غیور مردان سپاه به اسرائیل برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کرد
  • بامداد ۲۶ فروردین یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر رقم خورد