Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:18:33 GMT

واژگونی پراید مرگ کودک خردسال را رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۱۰۲

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راه استان ایلام از واژگونی یک دستگاه پراید در محور ایوان به  سومار خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک کودک خردسال جان خود را از دست داد.

 سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف واژگونی پراید به علت تخطی از سرعت مجاز  متاسفانه ۲ نفر مجروح و یک نفر کشته شد.

وی افزود: متاسفانه در این تصادف یکی از سرنشینان خودرو که کودکی خردسال بوده به علت شدت جراحات در بیمارستان امام خمینی( ره) ایلام فوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد : باتوجه به بارش باران های بهاری و عمدتاً مقطعی ، محورهای مواصلاتی لغزنده می شود ،که از رانندگان تقاضا می شود مقررات راهنمایی و ورانندگی را در دستورکار خود قرار داده و  با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس ایلام، همتی زاده تصریح کرد: اجرای طرح پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ومحدویت  ممنوعیت های ترددی تا تاریخ ۳۰فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واژگونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز پنجشنبه در دیدار محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و لزوم پاسداشت این مسیر انسان ساز، بر لزوم توجه جدی همه مسئولان، مدیران و نمایندگان به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مجلس آتی پیگیری حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان در سطح ملی خواهد بود.

همتی تصریح کرد: قطعاً از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای افزایش خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه منتخب مردم ایلام در مجلس نسبت به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: برای پیشبرد اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند همکاری و همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

وی تصریح کرد: تکریم و حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های اصلی بنیاد در سال جاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکالیف قانونی خود در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید اهتمام ویژه داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری ایثارگران در استان ایلام، همکاری همه دستگاه‌ها با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای افزایش خدمات رسانی ضروری است.

کد خبر 6088653

دیگر خبرها

  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده