Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی بذرافشان مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان با اشاره به حجم گسترده نزول رحمت الهی در چند روز اخیر در کاشان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های موجود و احتمال آب گرفتگی معابر عوامل و کارکنان شهرداری کاشان برای انجام هر گونه عملیات در حالت آماده‌باش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: عوامل و کارکنان شهرداری کاشان در مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات موتوری با محوریت معاونت خدمات شهری اقدامات لازم را برای رفع مشکلات و حوادث ناشی از بارندگی کم‌سابقه چند روز اخیر انجام دادند.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از تلاش ۱۶۵ نفر از نیرو‌های شهرداری برای انجام این عملیات‌ها خبر داد و تصریح کرد: برای انجام این ۱۲۰ عملیات که شامل رفع فرورفتگی، تخریب دیوار منازل، هواگیری چاه، تخلیه مخلوط، بیان مسیر با علائم و ... بود بیش از ۶۰ دستگاه و تجهیزات و ماشین‌آلات استفاده شد.

بذرافشان از ارائه اقدامات شهرداری کاشان در مواجهه با کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: مؤسسه یادگیری مستمر یونسکو در قالب گفت و گویی با نماینده شهرداری کاشان و با محوریت موضوع "اقدامات یادگیری شهر‌های یادگیرنده در دوره بحران بیماری کرونا" به بررسی تجربیات این عضو شبکه جهانی شهر‌های یادگیرنده در خصوص مواجهه با این بیماری فراگیر پرداخت.

او یادآور شد: برنامه‌های آموزشی ترویجی و اطلاع‌رسانی توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برنامه‌های تلویزیونی مبتنی بر ترویج فرهنگ مراقبت و احساس مسئولیت فردی و اجتماعی، تبیین ایده و شعار "هر خانه یک پایگاه سلامت"، توجه به نواحی حاشیه‌ای شهر علاوه بر آگاهی بخشی در مرکز شهر از جمله اتفاقات رقم خورده در کاشان است که در وِبیناری با حضور شهر‌های یادگیرنده یونسکو همانند بیژنگ و شانگ‌های چین، Fermo ایتالیا و مانیزالس کلمبیا ارائه شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کاشان آبگرفتگی معابر بارش باران ویروس کرونا شهرداری کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در این دیدار که حجت‌الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان نیز حضور داشت، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و محرومیت‌زدایی ارائه کرد. همچنین شهردار گرگان با توجه به بودجه دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سالجاری، برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را با رویکرد محله‌محوری، رفع محرومیت، رونق صنعت ساخت و ساز و ... تشریح کرد. در ادامه نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز با تشکر از اقدامات فرهنگی و مذهبی انجام شده در این شهر تاکید کرد: هرچند اقدامات خوبی در این حوزه‌ها با جلب مشارکت مردم انجام شده اما کافی نیست و می‌طلبد که مدیران شهری در کنار سایر بخش‌ها، توجه ویژه‌ای هم به امورات فرهنگی داشته باشند. آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به احادیث و روایات، به برخی ویژگی‌های یک شهر مطلوب اشاره کرد و گفت: مدیران شهری در همه امورات مرتبط با شهر سه اصل " نظم"، " نظافت" و " زیبایی" را مدنظر قرار دهند چراکه رعایت این اصول رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت. گفتنی است " عیسی مهری" رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز برخی اقدامات مدیریت شهری در راستای محرومیت زدایی و همچنین پیش‌بینی برخی مشوق‌ها را در این زمینه، مطرح کرد.

دیگر خبرها

  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • عملکرد شهرداری سنندج مصداق تبدیل شعار خدمت به عمل است
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • نوروزگاه عشایری صالح شهر در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی
  • سین سلامتی مردم بر سفره هفت سین قشر بی‌تعطیلات جامعه