Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:46:27 GMT

مشارکت‌های مردمی بهزیستی خلخال افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۱۴۳

مشارکت‌های مردمی بهزیستی خلخال افزایش یافت

ابراهیم مسروری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک‌ها در قالب تهیه بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده و توزیع آن در بین نیازمندان بوده است.

وی اظهارداشت: با تعطیلی و محدود شدن برگزاری مجالس ترحیم در مساجد و یا پذیرایی‌های مربوط به مراسم فوت‌شدگان در جهت قطع زنجیره کرونا ، بسیاری از هزینه‌های برگزاری این مراسم از سوی مردم برای کمک به نیازمندان منطقه هدایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تقدیر از کمک‌های مالی خیرین در کمک به تامین بسته‌های غذایی و تهیه اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده برای قشر کم‌درآمد و آسیب‌پذیر گفت: امسال بهزیستی خلخال با حمایت خیرین و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف از جمله  هلال احمر و سپاه بیش از ۸۰۰ میلیون ریال لوازم بهداشتی و ارزاق در  بین ٣٠٠ خانواده زیرپوشش توزیع کرده است. 

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال سازمان بهزیستی کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال سازمان بهزیستی کشور بهداشت و سلامت ویروس کرونا خلخال سازمان بهزیستی کشور بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز هفته سلامت خبر داد و افزود: هفته سلامت با شعار مردمی سازی سلامت از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده است. سلامت حق همه آحاد جامعه است و مشارکت در تامین و ارتقا سلامت خود و جامعه یک مسئولیت اجتماعی و همگانی است.

وی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تامین سلامت مردم و به ویژه با موضوع " شعار سال" و همچنین جلب مشارکت مردم، مشارکت دستگاه‌ها و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و جلب حمایت سیاست گذاران و مدیران ارشد در پشتیبانی از برنامه‌های سلامت را اهداف مهم این هفته برشمرد.

رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری و آموزش در دستیابی به جامعه سالم خاطر نشان کرد ۳۳۸ واحد بهداشتی (شامل مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و خانه بهداشت) خدمات سطح یک سلامت را به البرزنشینان ارائه می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به واحد‌های بهداشتی استان مراجعه کرده اند و بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی توسط مراکز بهداشتی ارایه شده است.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه بسته‌های خدمتی سلامت برای تمام افراد خانواده، پیش از تولد تا سالمندی در کلیه مراکز بهداشتی استان ارائه می‌شود از البرزنشینان خواست با هدف مردمی سازی سلامت به نزدیکترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند و از این خدمات رایگان بهره‌مند شوند

دیگر خبرها

  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • روز جهانی زمین پاک؛ مشارکت مردمی در نجات زمین از پلاستیک
  • جلب مشارکت خیرین در امر سلامت ضروری است
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • مردمی سازی سلامت، گامی به سوی جامعه‌ای سالم‌تر