Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم از افتتاح و بهره‌برداری بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) در اوایل اردیبهشت‌ماه و قبل از شروع ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به‌زودی شاهد افتتاح یک پروژه نیمه‌تمام در استان خواهیم بود. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) در جمع خبرنگاران، با بیان اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در راستای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: امیدوارم تمام زحمات و تلاش‌های کادر درمانی استان نتیجه داده و بتوانیم از این بحران و تهدید به وجود آمده عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم افزود: با توجه به تکمیل تمامی ظرفیت بیمارستانی استان بعد از شیوع بیماری کرونا، پیگیر تکمیل و راه‌اندازی دو بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و مادر شدیم که خوشبختانه پیگیری‌ها جواب داد و به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری این دو بیمارستان خواهیم بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از طریق معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، ریاست مجلس و وزیر بهداشت برای راه‌اندازی هر‌چه سریع‌تر دو بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و مادر گفت: پیش‌ازاین هم با پیگیری‌های وزیر بهداشت ده میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) تزریق‌شده بود اما این میزان اعتبار کافی نبوده و در مرحله بعدی 60 میلیارد تومان اختصاص یافت.

300 بیمار به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان های قم بستری هستندآخرین اخبار کرونا در گلستان| کاهش 80 درصدی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها/تداوم فعالیت قرارگاه‌های مردمی برای مقابله با بحرانفاز نخست ساختمان جدید بیمارستان فیروزابادی به بهره برداری رسید

سرمست تأکید کرد: با موافقت هیئت دولت برای تکمیل بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و با تأکیداتی که از سوی وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، امیدواریم این بیمارستان به‌زودی در مدار درمان قرارگرفته و تکمیل شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: با مأموریتی که به آقای بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری داده‌ام، امیدواریم بتوانیم از این تهدید به وجود آمده به‌عنوان یک فرصت استفاده کنیم و به‌زودی شاهد بهره‌برداری این بیمارستان باشیم.

وی با بیان موانع به وجود آمده در مسیر تجهیز بیمارستان ابراز کرد: به دلیل شیوع این بیماری و مشکلاتی که به وجود آمد و با توجه به تعطیلات نوروزی ازنظر تأمین تجهیزات ده الی پانزده روزی عقب هستیم اما به‌زودی شاهد افتتاح یک پروژه نیمه‌تمام در استان خواهیم بود.

سرمست در پایان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم قبل از شروع ماه مبارک رمضان و اوایل اردیبهشت‌ماه شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم، خدا را شاکریم که در این شرایط بحرانی فرصتی داد که بخشی از وظیفه خودمان را در قبال شهروندان انجام دهیم.

انتهای پیام/451/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان امیرالمؤمنین ع زودی شاهد استاندار قم بهره برداری شاهد افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های عبری زبان به بررسی دومینوی استعفای مقامات نظامی رژیم صهیونیستی بعد از شکست ارتش این رژیم در تحقق اهداف از پیش تعیین شده در نوار غزه پرداختند.

این رسانه ها گزارش دادند: شکاف داخلی در اسراییل با آغاز جنگ در نوار غزه تشدید شده به طوری که تمام تحلیلگران ارشد و فرماندهان نظامی و سیاسی در اسراییل معتقدند راهی که تل آویو برای تحقق پیروزی در پیش گرفته بن بست است.

عامول هرئیل تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: پیش بینی ما این است که شاهد موج گسترده ای از استعفا در میان مقامات سیاسی و نظامی طی دوره آتی به دلیل شکست در مقابله با عملیات طوفان الاقصی باشیم.

وی افزود: این موج استعفا باعث می شود بنیامین نتانیاهو در موضع سختی قرار بگیرد چرا که وی تنها کسی است که تاکنون پذیرش هر گونه مسئولیت مربوط به شکست تل آویو را رد کرده است. نتانیاهو از امروز به بعد به جای هالیوا شخص دیگری را برای سرزنش کردن پیدا خواهد کرد.

هرئیل اضافه کرد: شکست نیروهای اطلاعاتی در هفت اکتبر بسیار سنگین بود اما مسئولیت این شکست تنها متوجه هالیوا نیست بلکه بر عهده بسیاری از نهادهای امنیتی و نظامی اسراییل است.

وی نوشت: اسراییل با حضور نتانیاهو سال های سال سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن را در پیش گرفت و به قدرت گرفتن حماس در نوار غزه بی توجه بود. نهادهای امنیتی و نظامی در آن زمان اعلام کردند که قدرت حماس تضعیف شده است؛ این همان نابینایی مفهومی به شمار می رود.

این تحلیلگر صهیونیست اضفه کرد: هالیوا در جریان استعفای خود خواهان تحقیقات فراگیر و رسمی درباره علل وقوع عملیات هفت اکتبر شد. این مساله می تواند به معنی خداحافظی با نتانیاهو باشد. نتانیاهو طوری رفتار می کند که گویی این مسائل برایش بی اهمیت است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کردند که «یهودا فاکس» فرمانده مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم اعلام کرده است که با آغاز ماه آگوست دست از کار خواهد کشید.

این در حالی است که صبح روز گذشته منابع خبری رژیم صهیونیستی از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.

رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نامه استعفای خود به «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جنبش حماس در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حمله خونینی را انجام داد که نتایج آن خشن و دردناک بود!

وی در ادامه افزود: بخش اطلاعاتی که تحت فرمان من است به مأموریتی که به ما سپرده شده بود، عمل نکرد و من از همان زمان تا ابد این روز سیاه را فراموش نخواهم کرد و تا همیشه این درد عمیق را با خود به همراه خواهم داشت!

بنابراین طی روز گذشته ۲ تن از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در پی ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی مجبور به استعفا شدند که خود نشانگر عمق شکست این رژیم در برابر مقاومت فلسطین است.

کد خبر 6086378

دیگر خبرها

  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳