Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ویدئو کنفرانس ستاد بیماری کرونا روز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، دستگاه‌های متولی و… در محل استانداری لرستان برگزار شد.

ضرورت جمع آوری معتادین متجاهر و کودکان کار

در این جلسه محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، بر لزوم اقدام عملی شهرداری‌های استان و بهزیستی در برخورد قانونی و جمع آوری معتادین متجاهر، متکدیان، کارتن خواب‌ها و کودکان کار در فضای عمومی جامعه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از خدمتگزاران جبهه مقابله با بیماری کرونا، مدافعان سلامت، مجموعه علوم پزشکی و فرمانداران استان لرستان و اقدامات انجام شده تقدیر کرد.

۱۳۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در روستاها توزیع شد

گودرز امیری معاونت عمرانی استانداری لرستان نیز، گفت: ۱۳۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط دهیاری‌های استان لرستان به منظور گند زدایی در مناطق روستایی مصرف شده است.

وی، بیان داشت: همکاری نیروی مقاومت بسیج و اداره کل دامپزشکی استان در اجرای طرح ضد عفونی معابر روستایی قابل تقدیر است.

همکاری سپاه و بسیج در ضدعفونی روستاها

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، نیز بر لزوم ساماندهی کمک‌های معیشتی صورت گرفته به کارگران تاکید کرد.

وی همچنین از استمرار همکاری نیروی مقاومت بسیج با دهیاران و دامپزشکی استان برای ضد عفونی روستاهای استان خبر داد.

اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مردم تأمین شده است

اسد عبدالهی معاون اقتصادی استاندار لرستان، اظهار داشت: اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مردم تأمین شده است.

وی همچنین بر ضرورت توجه به حوزه اقتصادی و رفع مشکلات بنگاههای اقتصادی توأم با مدیریت مسائل بهداشتی جامعه و مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.

کد خبر 4896877

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری لرستان گودرز امیری محمود ثمینی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد گرگان بیرجند بارش باران شیراز فاصله گذاری اجتماعی ایلام روز طبیعت ماسک طبی عفونی کننده ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر

به گزارش خبرگزاری مهر، جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز هیأت‌های مذهبی استان تهران شب قدر تأمین است، گفت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیأت‌های عزاداری با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیأت‌های عزاداری تأمین شده است.

او افزود: تا کنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

برادری با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیأت مذهبی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

او ادامه داد: هیأت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه هشت شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیأت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

او تاکید کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تأمین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود. کد خبر 6063680

دیگر خبرها

  • آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شده است
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • آرامش بر بازار اقلام اساسی حاکم است
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است