Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل برقراری آتش بس در ⁧یمن⁩ و لغو همه تحریم‌های انسانی را دو محور اصلی مطالبات مردم یمن دانست.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«‏⁧برقراری آتش بس در ⁧یمن⁩ و لغو همه تحریم‌های انسانی دو محور اصلی مطالبات مردم یمن است. توقف حملات علیه یمن اقدام خوبی است اما برقراری آتش بس‌های ناپایدار چند روزه از سوی ⁧سعودی⁩ و بازسازی نیروها برای ادامه جنگ و کشتار، راه‌حل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یمن و عربستان حسين اميرعبداللهيان برقراری آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین امروز در نشست با انجمن کارفرمایی صنایع کانی غیر فلزی استان قزوین اظهار داشت: حوزه کانی یکی از بخش‌های پر رغبت و مزیت دار برای استان است و باید در اولویت حمایت بخش‌های حاکمیتی قرار گیرد.

وی افزود: در راستای به حداقل رساندن مشکلات این واحد‌ها از مدیران این شرکت‌ها انتظار می‌رود مشکلات خود را مطرح کنند و نگذارند این مشکلات مزمن شود.

اعلایی گفت: رفع ناترازی انرژی به ویژه برق یکی از مشکلات و مطالبات جدی تولیدکنندگان است که قرار شد در جلسه‌ای به ریاست معاون اقتصادی استاندار با انجمن‌های صنعتی و تولیدی این موضوع مورد تدبیر قرار گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: سرمایه گذاری در تولید برق هم یکی از موضوعات راهگشا در این حوزه است و شرکت‌ها در این زمینه هم می‌توانند ورود کنند و از ظرفیت‌هایی مثل مزایای شهرک انرژی خورشیدی بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تولید اظهار داشت: یکی از شقوق مشارکت مردم در تولید، بهینه سازی مصرف انرژی از سوی مردم و به طبع آن قطع نشدن برق واحد‌های تولیدی و افزایش تولید است که بسیار موثر است و امیدواریم مردم استان در این زمینه نهایت همکاری را به خصوص در ایام پیک مصرف برق داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • چهار دستاورد کلیدی عملیات وعد الصادق برای محور مقاومت