Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز اظهار داشت: عملیات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی به صورت زمینی و هوایی ادامه دارد.

وی با بیان این مطلب افزود: ائتلاف سعودی حملاتی را به عسیر و الجوف انجام داده است. عربستان با اعلام آتش بس یکجانبه به دنبال کاهش فشار بر خود در مأرب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد البخیتی خاطرنشان کرد: ما موضع خود را درخصوص آتش بس اعلام نکرده ایم زیرا این آتش بس نوع دیگری از محاصره و جنگ است.

وی در ادامه گفت: ما در طول اعلام آتش بس از سوی عربستان، عملیاتی انجام نداده ایم و تنها به نظارت [بر آتش بس] اکتفا کرده ایم.

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی در واپسین ساعات شامگاه چهارشنبه از اعلام آتش‌بس یکجانبه در یمن خبر داد و گفت که این آتش‌بس از روز پنجشنبه آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن قابل تمدید خواهد بود. عربستان سعودی پس از اعلام این آتش بس بارها آن را نقض کرده است.

کد خبر 4896885

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش انصارالله یمن محمد البخیتی یمن جنگ 2015 یمن عربستان سعودی نقض آتش بس ائتلاف سعودی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عربستان سعودی سوریه ایران قربانیان کرونا فلسطین روسیه افغانستان مرگ و میر اعلام آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل سعود آیات قرآن و احادیث نبوی را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها نشود

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه المسیرة نوشت: «سیدعبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن گفت که آل سعود آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها و چه بسا مانع عادی‌سازی روابط آن با صهیونیست‌ها نشود.

وی گفت که آل سعود حتی احادیث نبوی را به صورت کلی یا جزئی از برنامه‌های آموزشی حذف کرده‌اند و به دنبال جلب رضایت اسرائیل هستند و این ظلم بزرگی برای نسل‌هاست.

الحوثی تصریح کرد که آل سعود به جایی رسیده‌ است که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کند و حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن.

رهبر انصارالله همچنین گفت که یکی از سران عربستان گفته است که اسرائیل، هم‌پیمان آینده این کشور است؛ این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که ما شاهد دشمنی اسرائیل با اسلام و مسلمانان هستیم.

وی افزود: صهیونیست‌ها شعار مرگ بر عرب‌ها سر می‌دهند و امارات نیز همانند عربستان عمل کرده و به طور عجیبی از دشمن صهیونیستی در برنامه‌های آموزشی و کتب درسی سخن می‌گوید و به دنبال تربیت نسلی است که دوست، هم‌پیمان و شریک اسرائیل باشد.

کد خبر 845854 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان یمن

دیگر خبرها

  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟
  • آل سعود آیات قرآن و احادیث نبوی را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها نشود
  • افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای