Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی ظهر آدینه در گفتگو عمومی با مردم از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه گرمسار در مبارزه با کرونا بسیار خوب عمل کرده است، اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین مسئله و چالشی که با آن درگیر هستیم شیوع ویروس کرونا است که خوشبختانه اتحاد، همدلی، ایثارگری و جان‌فشانی اقشار مختلف مردم به‌ویژه پرستاران و پزشکان کشور توانسته کمک شایانی به حفظ سلامت مردم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه کشورهای غربی که مدعی جامعه پیشرفته هستند اکنون از مبارزه با کرونا درمانده‌اند، افزود: شیوع کرونا چهره مردان واقعی را در شرایط بحرانی به نمایش گذاشته است و جوانان باید الگوهای درست را در این شرایط انتخاب کنند.

کشورهای غربی طبل توخالی هستند

امام‌جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، بیان کرد: کادر درمانی امروز در این آزمایش الهی خوش درخشیدند و محتکرین، سارقان و گران‌فروشان در این آزمایش الهی مردود شدند.

آرامی بابیان اینکه جوانان هیئتی انقلابی و طلاب جهادگری که کسب‌وکارهای خود را رها کردند و به مردم خدمت کردند در راستای کاهش شیوع کرونا بهترین الگو و چهره‌ای از مردان واقعی در جامعه هستند، بیان کرد: در این مدت بسیاری از صاحبان املاک از دریافت اجاره این ماه از مستأجران خود امتناع کردند که این امر نشان‌دهنده روحیه همدلی و ایثارگری در اقشار مختلف مردمی است.

وی بابیان اینکه عده‌ای راه نجات کشور را در وابستگی به کشورهای غربی و اروپایی می‌دانستند، اعلام کرد: این افراد برای چندمین بار دیدند که کشورهای غربی طبل توخالی هستند و اکنون بسیاری از کشورهای غربی برای مقابله با کرونا بازمانده است و افراد سال‌خورده را درمان نمی‌کنند.

بهانه تحریم برای جلوگیری از ورود ماسک و تجهیزات بهداشتی به ایران

امام‌جمعه گرمسار با اشاره به اینکه کمبود تجهیزات و امکانات بهداشتی مانند دستمال‌کاغذی، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش در کشورهای غربی موج می‌زند، تصریح کرد: مسئولان وزارت بهداشت، کادر درمانی و همچنین مؤسسه‌ها، خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد ایران تاکنون اقدامات خوبی انجام دادند و این در حالی است که آمریکا به بهانه تحریم از ورود ماسک و تجهیزات پزشکی به ایران جلوگیری می‌کند.

آرامی گفت: افرادی که نمی‌خواهند خوی وحشی‌گری و ظلم‌ستیزی و استبداد آمریکا را باور کنند باید اکنون دولت‌مردان این کشور را بشناسند و بعضی از سلبریتی‌های غرب‌گرا که فقط درصدد عوام‌فریبی هستند و امروز که مردم به کمک آن‌ها نیاز دارند به فکر کاسبی از کنار کرونا هستند.

وی اضافه کرد: کرونانشان داد مردان واقعی جهادگرانی اعم از طلاب، هیئات، بسیجیان دلاور و جوانانی که بی‌مزد به میدان می‌آیند از جان، مال و وقت خود برای هم‌نوعان و حس انسان‌دوستی هزینه می‌کنند، هستند.

زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود

امام‌جمعه گرمسار در ادامه با اشاره به سالروز ولادت امام عصر (عج) بیان کرد: با ظهور امام زمان (عج) عدل در سراسر دنیا برقرار می‌شود و ظلم و بی‌عدالتی نابود و بساط آدم‌کشی و کودک‌کشی در یمن، فلسطین و اقصی نقاط جهان برچیده می‌شود.

آرامی انتظار فرج را به‌مثابه مثلثی دانست و گفت: یک ضلع آن خداوند تبارک‌وتعالی، ضلع دیگر آن امام عصر (عج) و ضلع سوم آن مردم هستند که با اعمال خود می‌توانند زمینه ظهور آن حضرت را فراهم سازند.

کد خبر 4896856

منبع: مهر

کلیدواژه: گرمسار ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد گرگان بیرجند بارش باران شیراز فاصله گذاری اجتماعی ایلام روز طبیعت ماسک طبی کشورهای غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسبی پر درآمدی به نام فروش کارت ملی!

 به گزارش تابناک، روزگار خودرو نوشت: گویا فروش کارت ملی برای ثبت نام خودرو برای بسیاری از افراد سود خوبی دارد و در این میان افرادی هم که توان خرید خودروی وارداتی ندارند کارت ملی خود را به فروش می‌گذارند.

در فضای مجازی هنوز هم آگهی‌های فروش کارت ملی برای واردات خودرو به چشم می‌خورد.

فروشندگان مبلغ ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان برای کارت‌های ملی خود اعلام می‌کنند.

با تمام این وجود به نظر می‌رسد که فروش کد ملی همچنان ادامه دارد و نظارت لازم صورت نگرفته است.

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • کاسبی پر درآمدی به نام فروش کارت ملی!
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • اطعام مستمندان سنت دیرینه مردم آذربایجان غربی در میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • ۱۰ سلبریتی زن با بیشترین دنبال‌کننده در فیس‌بوک سال ۲۰۲۴
  • لندن: ایران، روسیه و چین به‌دنبال تضعیف سلطنت در بریتانیا هستند