Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:06:43 GMT

مردم هشدار‌های مربوط به کرونا را جدی بگیرند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۳۲۱

مردم هشدار‌های مربوط به کرونا را جدی بگیرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستانبا اشاره به اطلاعیه شماره چهار کمیته اطلاع رسانی ستادملی مقابله با کرونا اظهار داشت: بر اساس این اطلاعیه اصناف در صورت تمایل می‌توانند با ثبت نام و اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا در طرح فاصله‌گذاری هوشمند شروع به کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین در این اطلاعیه از همراهی مردم در کاهش تردد‌های غیرضروری قدردانی و تاکید بر استمرار اجرای فاصله گذاری اجتماعی به عنوان مهمترین راهکار کنترل همه گیری بیماری کرونا شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای شروع فعالیت مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند تمامی واحد‌های صنفی از امروز می‌توانند در سامانه salamat.gov.ir بمنظور دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار، شاغلان، مشتریان و تایید تعهدنامه بصورت الکترونیکی برای التزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا ثبت نام کنند.

او افزود: اصناف پس از تایید تعهدنامه التزام به رعایت دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا بصورت الکترونیکی - اخذ کد بهداشتی از طریق سامانه salamat.gov.ir و نصب در واحد صنفی می‌توانند به فعالیت شروع کنند.

موهبتی تصریح کرد: دستورالعمل‌های سلامت محیط کار، شاغلان و مشتریان تمام مشاغل و اصناف برای مقابله با کرونا در سامانه http://markazsalamat.behdasht.gov.ir در دسترس عموم اصناف و مردم است.

او بیان کرد: تدابیر لازم برای بازرسی و نظارت دستگاه‌های ذیربط و مردم بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا مصوب وزارت بهداشت توسط اصناف و مشاغل اتخاذ شده که در اطلاعیه بعدی به اطلاع عموم خواهد رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمام واحد‌های تولید در بخش‌های مختلف صنف، صنعت، توزیعی و خدمات فنی که برای تامین مایحتاج عمومی و نیاز ضروری مردم از جمله موادغذایی، خدمات فنی و تعمیر لوازم خانگی و منزل از بدو شروع بحران بیماری کرونا در حال خدمات رسانی به مردم بوده‌اند کماکان در چارچوب دستورالعمل بهداشتی ابلاغی مجاز به فعالیت در این حوزه‌ها هستند.
او اظهارداشت: همچنین فعالیت‌های صنفی که از بدو شروع بحران بیماری کرونا بدلیل شرایط محیطی و تجمع جمعیت در آن واحد‌ها فعالیت‌های پرخطر اعلام و تعطیل شده‌اند تا اعلام عادی شدن شرایط از طرف وزارت بهداشت کماکان تعطیل اعلام می‌شود.

موهبتی بیان کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالار پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی – سینما‌ها -جشنواره‌ها و نمایشگا‌های هنری و فرهنگی است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس استانداری بهداشتی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • صدور هشدار نارنجی؛ شروع باد و باران شدید از فردا
  • آیا به نسبت سن خود تناسب اندام دارید؟
  • هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان از دستگاه قضائی ایراد بگیرند
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می‌شود