Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین گفت: همه اتباع مبتلا به بیماری کرونا که به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند به صورت رایگان خدمات درمانی دریافت کردند.

بهرام چوبان رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: خدمات رسانی به شهروندان وظیفه کادر درمانی است و بر اساس وظایف شرعی به همه اقشار و حتی اتباع خارجی خدمات درمانی به صورت مطلوب انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا درمان تمامی اتباع مبتلا به ویروس کرونا در کل کشور رایگان است و همه اتباعی که در بیمارستان شهید مفتح بستری شده و نیازمند دریافت خدمات درمانی هستند نیز به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

رئیس بیمارستان شهید مفتح تصریح کرد: در خصوص بیماران بستری در بیمارستان مفتح به هیچ وجه ریالی از آن‌ها دریافت نمی‌‎شود.

چوبان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۰ نفر از اتباع خارجی که بیشتر آن‌ها افغانستانی هستند به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان شهید مفتح بستری شده و مراحل درمان را سپری می‌کنند.

وی ابراز کرد: تعداد ۳۳ نفر از این افراد نیز با مراجعه به بخش اورژانس بیمارستان و دریافت دارو و تجهیزات ضدعفونی به منظور تکمیل مراحل درمانی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

رئیس بیمارستان شهید مفتح در پایان ابراز داشت: به مدد الهی این بیماری از کشور هر چه زودتر ریشه‌کن شده و دوباره آسایش و سلامتی به مردم بازگشته و جشن پیروزی را در کشور برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بیمارستان درمان اتباع خارجی خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود دوغایی مقدم ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در سالن اجتماعات مادر بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت این شهرستان از سال ۸۸ آغاز به کار کرد تا سال گذشته زیر نظر مجمع خیرین سلامت کشور فعالیت‌های خود را ادامه می‌داد اما سال قبل به‌عنوان اولین مجمع خیرین سلامت کشوری به‌صورت مستقل و قالبی جدید به ثبت رسید.

مسؤول هیأت امنای مجمع خیرین سلامت قوچان بابیان اینکه این مجمع امروز در قوچان به‌عنوان یک سازمان مردم‌نهاد با اهدافی بزرگ راه‌اندازی شده است، گفت: ساخت مرکز دیالیز، شیمی درمان، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، سالن همایش‌های مادر، بانک خون و… تنها گوشه‌ای از خدمات خیرین سلامت در این شهرستان به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر این مطلب که خیرین طی سال‌های گذشته وسایل زیادی را به بیمارستان این شهرستان اهدا کردند و همین فعالیت‌ها موجب ارتقای درجه آن و افزایش درآمدها بر اساس تخت روز شده است، افزود: در حال حاضر بودجه بیمارستان به حدود ۱۲ میلیارد تومان رسیده است.

دوغایی مقدم ساخت بیمارستان را یکی از نیازهای ضروری قوچان طی سال‌های گذشته دانست و خاطرنشان کرد: سال‌های قبل ساخت بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی برای این شهرستان درخواست شده بود که مجوز غیررسمی داشت و همین موجب شد تا سال گذشته پیگیری‌هایی برای ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی در این شهرستان صورت بگیرد.

مسؤول هیأت امنای مجمع خیرین سلامت قوچان با اشاره به اینکه اهدای زمین ۵ هکتاری توسط یک خیر موجب شد تا اقدامات اولیه برای ساخت این بیمارستان تخصصی در قوچان آغاز شود، افزود: مجوز ماده ۲۰ گرفته‌شده اما هنوز مجوز ماده ۲۳ که بودجه دولتی دارد برای بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی گرفته نشده و رایزنی‌ها برای اخذ آن در حال انجام است.

وی با یادآوری این موضوع که ساخت یک بیمارستان به‌صورت متوسط ۱۰ سال طول می‌کشد و سه سال اول آن به برنامه ساخت و اخذ مجوز و نقشه‌های بیمارستانی می‌انجامد، بیان کرد: طی برآوردهای انجام‌شده در اسفند سال گذشته حدود یک هزار میلیارد تومان برای این بیمارستان ۶ طبقه با زیربنای حدود ۲۶ هزار مترمربع نیاز است که اگر بودجه امروز اختصاص پیدا کند تا چهار سال آینده بهره‌برداری صورت می‌گیرد.

دوغایی مقدم ادامه داد: برای این پروژه فازبندی‌هایی در نظر گرفته‌شده است که فاز اول آن ساخت اورژانس است اما هم‌اکنون مرحله خاک‌برداری پروژه در حال انجام است و باید قریب به ۳۶ هزار مترمربع خاک‌برداری انجام شود.

مسؤول هیأت امنای مجمع خیرین سلامت قوچان با اشاره به اخذ پروانه سخت پروژه طی روزهای گذشته، بیان کرد: برآورد اولیه برای پایان ساخت تا طبقه هم کف حدود ۴۵ میلیارد تومان بوده که به‌جز آن تاکنون ۵ میلیارد تومان نیز برای طراحی نقشه، آزمایش خاک، خاک‌برداری و… هزینه شده است.

وی بابیان اینکه ساخت بیمارستان تخصصی ۳۲۰ تختخوابی قوچان در حاشیه جاده آسیایی می‌تواند علاوه بر مردم شهرستان و شهرهای هم‌جوار به زائران رضوی نیز خدمت‌رسانی کند، افزود: به‌طورقطع ساخت این بیمارستان و هم‌جواری قوچان با کشور ترکمنستان می‌تواند به فعال بودن توریست درمانی و پذیرش بیماران خارجی نیز کمک کند و درصد بالایی از این بیماران جذب شوند.

دوغایی مقدم یادآور شد: این مجمع در مسیر حرکتی تاکنون به این نتیجه رسیده است که ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی قوچان به‌صورت ۱۰۰ درصدی توسط مجمع خیرین انجام شود و در کنار آن از اختصاص بودجه دولتی هم استقبال می‌کند و در انتظار اخذ مجوز ماده ۲۳ هست.

کد خبر 6088685

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت