Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@07:52:57 GMT

شاهرخ خان دفترش را در اختیار قرنطینه بیماران کرونایی گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۳۵۶

شاهرخ خان دفترش را در اختیار قرنطینه بیماران کرونایی گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جاکارتا پست، شاهرخ خان ساختمان دفتر خصوصی‌اش را که یک ساختمان ۴ طبقه در بمبئی است با رعایت موارد ضروری برای قرنطینه زنان، کودکان و افراد سالمند در اختیار ستاد قرنطینه شهرش گذاشت.

مقامات شهری بمبئی از این اقدام شاهرخ خان و همسرش در رسانه‌های اجتماعی تشکر کردند.

شاهرخ خان نیز در توییترش نوشت: مفتخر است که می‌تواند بخشی از تلاش تیم شهری برای مقابله با کووید ۱۹ باشد و هر دوی آنها از اینکه بخشی از این تلاش هستند و می‌توانند از اهالی بمبئی حفاظت کنند، تشکر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین بار نیست که بازیگر ۵۴ ساله بالیوودی در این تلاش سهیم می‌شود. وی اوایل همین ماه قول داد به دولت‌های ماهاراشترا، دهلی و بنگال غربی کمک مالی کند.

وی کمک‌های دیگری هم کرده است از جمله اهدای ۵۰ هزار تجهیزات محافظت شخصی برای افرادی که در خط مقدم این کارزار هستند، تهیه مواد غدایی روزانه برای ۵۵۰۰ خانواده در بمبئی، تهیه بسته‌های غذا برای ۱۰ هزار نفر در روز و تامین مواد ضروری برای ۲۵۰۰ کارگر روزمزد که بیکار شده‌اند.

وی گفت: زمانی که نژاد بشری با یک چنین بحران عظیمی روبرو شده فقط یک پاسخ واقعی می‌تواند جود داشته باشد؛ اینکه همه در یک تلاش جمعی، مهربان‌تر، قوی‌تر و شجاع‌تر تلاش کنیم تا با روزهای آینده روبرو شویم.

کد خبر 4896869

منبع: مهر

کلیدواژه: شاهرخ خان ویروس کرونا بالیوود ویروس کرونا تئاتر ایران درگذشت چهره ها موسیقی ایرانی رادیو نمایش رادیو سازمان صداوسیما فیلم کوتاه سریال پایتخت فیلم سینمایی برنامه رادیویی رادیو ایران فیلم تئاتر شاهرخ خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار ارز به بازرگانان کشور

صهبا رئیس هیئت مدیره صرافی ملی ایران گفت: نرخ بازار ارز در حوزه بازرگانی جزو سیاست‌های بانک مرکزی بوده که این موضوع همواره توسط این بانک در حال انجام است.

وی افزود: نرخ دلار امروز با قیمت حدود ۴۰ هزار و ۹۰۰ تومان در اختیار بازرگانان قرار دارد و لذا خدمت دهی ادامه دارد.

صهبا با بیان اینکه هر روز حداقل ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار ارز را در اختیار بازرگانان قرار می‌دهیم و ثبت سفارش از طریق بانک‌های عامل به ویژه بانک ملی در حال انجام است افزود: ارز مورد نیاز بازرگانان از طریق بانک مرکزی، بازار ارز نیمایی و  یا بازار ارز آزاد در اختیار قرار می‌گیرد و کار عملیات انتقال ارز به خارج از کشور انجام شده و در اختیار  فروشندگان خارجی قرار داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • ذوب آهن هتل خود را به سپاهان داد!
  • شهیدی که عراقی‌ها فکر می‌کردند آدم‌خوار است!
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • دلار ۴۰ هزار و ۹۰۰ در اختیار چه کسانی قرار می‌گیرد؟
  • اختصاص ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار ارز به بازرگانان کشور
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز
  • تلاش برای تسهیل تامین داروهای بیماران خاص/ دپو ۳ ماهه سرم در کشور
  • مبارزه علیه آفات زراعی و باغی بروجرد در سطح بیش از ۳۵ هزار هکتار