Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان با اشاره به موارد تخلف باشگاه‌های ورزشی از پلمب ۲۱ باشگاه متخلف خبر داد.

رضا باقری، مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در تشریح نحوه بازرسی از اماکن ورزشی، اظهار کرد: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و همکاران این اداره پیگیری و بازرسی‌های اماکن ورزشی را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه ولیعصر خوزستان عنوان کرد: بسیاری از مدیران باشگاه‌ها نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا مطابق با ابلاغ مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا همکاری کاملی در این راستا داشته و در جهت حفظ سلامت خود و ورزشکاران، باشگاه‌های خود را تعطیل نمودند.

وی افزود: این در حالی است که تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی به صورت استیجاری مشغول فعالیت هستند و متحمل هزینه‌هایی نیز شده‌اند اما حفظ جان ورزشکاران را در اولویت کار خود قرار دادند.

باقری در اشاره به موارد تخلف باشگاه‌های ورزشی بیان کرد: متاسفانه در این بین مواردی وجود داشتند که همچنان فعالیت خود را ادامه دادند که با بازرسی و پیگیری‌های انجام شده دستور پلمپ ۲۱ باشگاه متخلف صادر گردید.

وی افزود: در روزهای آتی نیز برنامه‌های متعددی از جمله ضدعفونی اماکن و باشگاه‌های ورزشی و نیز توزیع بسته‌های بهداشتی در بین خانواده‌های ورزشکاران محروم و کم بضاعت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان ورزشی سازمان بسیج ورزش باشگاه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن صیادی با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • پلمب ۲۷۳۹ مرکز متخلف
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است