Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:35:50 GMT

برگزاری ۵۰ برنامه در هفته هنر انقلاب استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۴۲۲

برگزاری ۵۰ برنامه در هفته هنر انقلاب استان مرکزی

حمیدرضا طهماسبی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تجدید میثاق با شهدای والامقام تجلیل از خانواده معظم شهید فرهنگی هنری و تکریم از پرستاران و جامعه پزشکی مدافعان سلامت با حضور در بیمارستان‌های درمان کرونا در استان و اهدای گل و اثر هنری و اجرای موسیقی از برنامه مهم بسیج هندمندان در هفته هنر انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ساخت پنج اثر تجسمی همزمان با هفته هنر انقلاب برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی عکس و خوشنویسی، حضور در برنامه صدا و سیما، رونمایی از پنج اثر هنری فاخر هنرمندان انقلابی در این برنامه و اهدا سردیس سردار سلیمانی در هفته هنر انقلاب به هنرمندان منتخب از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان در استان است.

مسوول بسیج هنرمندان استان مرکزی بیان کرد: برگزاری جشنواره نمایش خانگی استانی توسط انجمن نمایش سازمان، مسابقات نقاشی و عکس، برگزاری برنامه فرهنگی و ادبی محافظان سلامت در قالب دلنوشته خاطره شعر در ساوه، کتابخوانی انتظار ساوه و همچنین جنگ شادی و اجرای گروه‌های سرود، تئاتر و موسیقی و با حضور هنرمندان در محله های پر جمعیت شهرها از مهم ترین اقدامات ابن نهاد انقلابی در هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی است.

طهماسبی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بخش عمده‌ای از برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی استان مرکزی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

۲۰ فروردین ماه سالروز شهادت شهید آوینی با عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنر انقلاب اسلامی هفته هنر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاد علیرضا قراگوزلو هنرمند و استاد گرافیک که در ۴۵ سال گذشته همواره در عرصه‌های مختلف با خلق آثار هنری نقش آفرین بوده است به عنوان چهره شاخص در هنر انقلاب اسلامی معرفی و با اهدای لوح و تندیس از این هنرمند انقلابی تجلیل شد.

به گفته مسئول حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم یکی از وظایف این حوزه رصد آثار هنری هنرمندان در رشته‌های مختلف است که در سال گذشته با بررسی آثار علیرضا قراگوزلو به ویژه آثار فاخر در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نمایش جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و همچنین تعهد و تخصص ایشان در خلق آثار هنری پس از بررسی‌های مختلف و نظر کارشناسان حوزه هنری نام برده به عنوان چهره شاخص هنر انقلاب برگزیده شد.

حسینی افزود: ما در حوزه هنری بر آنیم تا ضمن شناسایی استعداد‌های هنری و حمایت از آثار آنها در موضوعات انقلاب راه‌های معرفی این هنرمندان و آثار آنها را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • چهره‌های شاخص هنر انقلاب اسلامی لرستان تجلیل شدند
  • برگزاری جشن هفته هنر انقلاب در قزوین
  • هنرمندان استان بوشهر حمایت می‌شوند