Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، « حمیدرضا کرم وند» افزود:  لذا از چندماه گذشته  تعداد ۸۰ پروژه در بخش آب وفاضلاب را در تمامی شهرستان های استان شروع نموده است.

وی ادامه داد: باتوجه به شیوع ویروس  کرونا بنا به رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با ویروس کرونا این پروژه ها متوقف شده بود که درنظر داریم در ۲۳فروردین ماه با تلاشی مضاعف این پروژه ها ازسر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان درخصوص این پروژه ها گفت:دراین پروژه‌ها  که در بخش آب وفاضلاب ودر حوزه های شهری و روستایی میباشند حدود ۴۰۰ نفر که تماما از نیروهای بومی استان هستند مشغول به فعالیت شده و مصوب گردیده  تمامی تجهیزات و اقلام مورد استفاده ساخت داخل استفاده شود.

وی گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است گام های عملی در راستای این موضوع برداریم.

48

کد خبر 1375117

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟