Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار ایرنا روز جمعه از هواشناسی قم کسب اطلاع کرد که با توجه به تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی، امروز شاهد  آسمان ابری و مه‌آلود خواهیم بود که در برخی ساعات بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

گزارش حاکی است: در برخی نقاط قم بخصوص ارتفاعات رخداد رگبار برف و تگرگ دور از انتظار نیست این وضعیت تا فردا کم و بیش ادامه خواهد داشت و از عصر فردا بتدریج با کاهش ابر سرعت وزش باد افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز یک شنبه از بعدازظهر افزایش ابر و بارشها به صورت رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط استان رخ خواهد داد. دمای هوا نیز طی روزهای آینده روند افزایشی خواهد داشت.

در همین حال بر اساس اعلام هواشناسی قم، بیشنه و کمینه هوای قم در ۲۴ ساعت گذشته ۶ و ۴ درجه سانتی گراد بوده است . ضمن اینکه هوای قم در ۲۴ ساعت آینده ابری و مه آلود و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

در بخش سلفچگان قم نیز که ساکنان آن در روزهای گذشته با بارش برف سنگین مواجه بوده و تا زمان ارسال این گزارش بارش برف در آن منطقه ادامه دارد، هم اکنون دمای ۴ درجه سانتی گراد را تجربه می کنند بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته پنج و کمینه یک درجه سانتی گراد بوده است ضمن اینکه در ۲۴ ساعت آینده هوای سلفچگان ابری و مه آلود و در برخی ساعات رگبار و رعد وبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

در کهک نیز وضعیت جوی هم اکنون مه آلود و دمای هوا ۴ درجه سانتی گراد است، بیشینه و کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته ۳ و ۲ درجه بوده است ضمن اینکه در ۲۴ ساعت آینده هوای کهک ابری و مه آلود و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود./

برچسب‌ها قم بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی قم بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی درجه سانتی گراد ابری و مه آلود برخی ساعات ۲۴ ساعت وزش باد مه آلود بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • ببینید | هشدار مهم هواشناسی به مردم؛ بارش‌های شدید باران در راه این استان‌ها
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان