Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق اعلام وزارت بهداشت کلیه واحدهای صنفی و صنعتی باید در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع از صبح جمعه مورخ ۲۲ فروردین ماه ثبت نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در نامه رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان به مدرس خیابانی معاونت بازرگانی وزارت صنعت آمده است: در راستای اجرای گام دوم کووید-19، فاصله گذاری اجتماعی، مقرر گردید کلیه واحدهای صنفی و صنعتی در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع(سایت سلامت) از صبح جمعه مورخ 22 فروردین ماه ثبت نام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام از واحدهای صنعتی و صنفی به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت و در ضمن راهنماها و الزامات سلامت محیط و کار، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می گیرد. همچنین برای استفاده از تمامی راهنماها و الزامات می توانند بعد از این تاریخ به سایت مرکز سلامت محیط و کار مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است بعد از شروع مجدد فعالیت ها، بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای وزارت بهداشت با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان آن وزارت متبوع به محل های مورد نظر مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کار را متوقف و تعطیل می نمایند.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت بهداشت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاوران املاک و خودرو طی ۲ سال گذشته در این استان پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید مهدی قویدل افزود: طی ۲ سال گذشته و در راستای نظارت بر واحد‌های صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحد‌های صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و ... بوده است گفت: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو هزار و ۳۰۳ نفر بوده که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاوران املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که برای صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند