Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفار رمضانی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: در پویش جمع آوری اقلام بهداشتی برای مراکز نگهداری سالمندان و معلولان و ایتام زیر پوشش این نهاد، مردم استان، هزار و ۲۵ عدد الکل، ۲۵ هزار و ۶۹۰ ماسک، ۲۹ هزار و ۴۰ جعبه دستکش یکبار مصرف، ۴۳ هزار و ۸۸۹ لیتر مواد ضد عفونی کننده، ۵۲۰ عدد ژل بهداشتی، ۱۵ عدد شیلد، ۱۱۸ عدد گان و ۵ هزار عدد مایع دستشویی کمک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی، ارزش این کمک‌های جمع آوری شده را ۳۳ میلیارد و ۶۴۸ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بیان کرد.

او گفت: موسسه خیریه غفاری هم انواع اقلام بهداشتی شامل الکل، لباس یکبار مصرف یکسره با پاپوش ضد آب، ماسک سوپاپدار، کلاه‌تر کال، سیتی سیدنی عمومی، عینک محافظت دائم مصرف گان و کلاه ایمنی با کاربرد محافظت صورت به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال به بیمارستان شفا تاکستان اهدا کرده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان گفت: همچنین از سوی این موسسه ۲ دستگاه تب سنج به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون ریال به این بیمارستان اهدا شده است.

او از مردم نیکوکار استان خواست کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ir ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ و شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ پرداخت کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی بهزیستی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد شنبه شب در دیدار با مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های آستان قدس رضوی در راستای کمک به مردم محروم، این گونه کارها را بسیار بارزش و ستودنی دانست و افزود: حضور آستان قدس رضوی در کنار مجموعه بهزیستی علاوه بر تأثیرگذاری و اثر بخشی رنگ و بوی خاص خود را می‌دهد دهد که این امر می‌تواند در پیشبرد هدفمند و مؤثر خدمات تخصصی به جامعه هدف بهزیستی اثرگذاری مطلوب داشته باشد.

وی به خدمات مؤثر و تخصصی بهزیستی به جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به هزینه‌های زیاد مراقبت از معلولان توسط خانواده‌ها و همچنین مراکز تحت نظارت بهزیستی از مسئولان آستان قدس رضوی در خواست می‌شود تا در صورت امکان نسبت به حامی یکی از مراکز تحت نظارت و همکاری فی ما بین جهت فراهم آوردن وسایل بهداشتی و دیگر موارد همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: این امر می‌تواند خدمات ماندگاری برای جامعه هدف به همراه داشته و همانا رضایت خداوند و عنایت ویژه امام هشتم رضا (ع) را در پی داشته باشد.

عزیزنژاد بر تقویت همه جوانب همکاری از جمله فراهم شدن اعزام کاروان جامعه هدف بهزیستی به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، تهیه جهیزیه ازدواج، لوازم بهداشتی و دیدار خدام رضوی از مراکز ترک اعتیاد و فرزندان تحت نظارت تاکید کرد.

کد خبر 6083796

دیگر خبرها

  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده در اصفهان + فیلم
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده دراصفهان + فیلم
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود